رئیس حوزه هنری استان اصفهان:

نیازمند ساخت سالنهای سینمایی در سایر نقاط اصفهان هستیم

امیدواریم با مدیریت فرهنگی درست در سطح شهر اصفهان حرکتی را برای توزیع سالن‌های سینمایی در سطح شهر و استان با شرایط بهتر شاهد باشیم.

نیازمند ساخت سالنهای سینمایی در سایر نقاط اصفهان هستیم

 

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رئیس حوزه هنری استان  اصفهان با اشاره به اینکه سینماهای اصفهان تنها در یک خیابان مرکزی (چهارباغ عباسی ) متمرکز شده‌اند و در سایر نقاط شهر اصفهان و شهرستان‌های اطراف نیازمند ساخت سالن‌های سینمایی هستیم گفتند: امیدواریم با مدیریت فرهنگی درست در سطح شهر اصفهان حرکتی را برای توزیع سالن‌های سینمایی در سطح شهر و استان با شرایط بهتر شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان،دکتر احمدی‌فر پس از بازدید از سینماهای اصفهان در روز دوشنبه ۴ بهمن ۹۵ با اشاره به خصوصی بودن دو سالن سینمایی قدس و سیتی سنتر اصفهان ادامه دادند: از سالن سپاهان شهر به دلیل فاصله تا آخرین منزل مسکونی شهر اصفهان برای موارد خاص استفاده می‌شود و این سالن نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای تمامی شهروندان اصفهانی به سالن سینما باشد.

ایشان اظهار داشتند: اصفهان ظرفیت‌های بسیاری برای تجهیز سالن‌های سینمایی دارد و بر اساس  حداقل استانداردهای کشور، با دارابودن ۱۰ سینما، تعداد ۲۰ سالن سینمایی دیگر کم دارد.

ایشان بازسازی سینماهای اصفهان را حاصل زحمات شبانه‌روزی مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان و دیگر مسئولان دانستند و افزودند: چنین همتی در بازسازی سینماها باید الگویی برای دیگر شهرهای کشور باشد.