استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 569423
پنجشنبه - 22 آذر 1397 - 21:15
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد

نگاه پیشگیری از جرم در دستگاه قضا / مسئولان دانشگاه‌ها با پاسخگویی دستگاه قضا همکاری نکرده‌اند

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آمادگی دستگاه قضایی برای پاسخگویی به شبهات جوانان در دانشگاه‌ها گفت: مسئولان دانشگاه‌ها با پاسخگویی دستگاه قضا همکاری نکرده‌اند.

نگاه پیشگیری از جرم در دستگاه قضا / مسئولان دانشگاه‌ها با پاسخگویی دستگاه قضا همکاری نکرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در آیین استانی صبر با اشاره به اهمیت این مؤلفه در سبک زندگی اظهار کرد: تعاملات اجتماعی نیازمند صبر بوده و این مسئله در سرمایه معنوی دین ما آمده و از مؤلفه‌های ضروری و اثربخش در جامعه است  که متأسفانه در زندگی اجتماعی مورد غفلت واقع‌شده است.

وی با تأکید بر ارتقا اخلاق، سلامت و کارآمدی تشکیلات قضایی گفت: برنامه‌های متنوع برای کارمندان دستگاه قضایی و خانواده‌های آنان در چند سال اخیر شروع‌شده و در حال ادامه یافتن است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی وظیفه اصلی دستگاه قضا را تظلم خواهی و پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی پنجره‌ای به‌سوی مخاطبین است که برنامه‌های متنوعی را برای اقشار مختلف برگزار کرده است.

وی همچنین با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: این معاونت طی سالیان اخیر توانسته تا رتبه برتر را در میان استان‌های مختلف کسب کند.

جعفری همچنین در انتها با اشاره به مطالبه‌ای مهم نسبت به دانشگاه‌ها گفت: آمادگی داریم و بدون تعارف حاضریم تا در مقام پاسخگویی در کنار جوانان و دانشجویان حاضر شویم زیرا پاسخگویی به جوانان اعتقاد این قشر از جامعه به‌نظام و انقلاب را بیشتر خواهد کرد اما تاکنون مسئولان دانشگاه‌ها از این آمادگی ما استقبال  و همکاری لازم را نداشته‌اند.

انتهای پیام/