به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین ،حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با گرامیداشت سالروز شهدای چهارگانه حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری این شهدا حقیقتاً مصداق نورالله فی ظلمات الارض بودند و در زمان حاکمیت طاغوت جان خود را برای احیاء و بقای اسلام فدا کردند و ثمره آن حاکمیت اسلام در دوران سیطره کفر و استکبار بر عالم گردید.

وی با تبریک ایام هفته جهاد کشاورزی گفت: جهاد سازندگی گذشته یکی از بهترین‌های مولد نظام جمهوری اسلامی بود که با پویایی و بالندگی که داشت اقدامات بی‌نظیری در حوزه عمرانی و فرهنگی در جامعه داشت.

امام‌جمعه اسفراین افزود: اگر امروز در جهاد کشاورزی نیز می‌خواهیم کارکنیم باید تلاشمان رنگ و لعاب جهاد سازندگی را داشته باشد و جهادی کارکنیم و روحیه جهادی در خودمان ایجاد کنیم تا در سایه این روحیه جهادی در عرصه‌های سازندگی و آبادانی موفق شویم.

خطیب جمعه اسفراین خطاب به متولیان شهرستان گفت: سیمای شهرستان اسفراین کشاورزی است و باید در تمامی برنامه‌ریزی‌ها اول کشاورزی در اولویت قرار گیرد و برای پویایی و بالندگی کشاورزی اول تلاش کنیم و بعد سایر موارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری گفت: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن که حامل پیام ترامپ به رهبری بود آمریکا را دوباره ذلیل کرد.

وی در پایان از حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در نخستین جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایر کشور در محل ارگ تاریخی بلقیس و همچنین برخورد دستگاه قضا  و نیروهای انتظامی با هنجارشکنان جامعه و کشف حجاب در داخل خودرو و سایر ناهنجارهای که خلاف قانون کشورمان است تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/