استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » سمنان » گفتگو
کد خبر : 629275
شنبه - 13 بهمن 1397 - 09:45
به همت آموزشگاه تی آرت شاهرود؛

ننه گل ممد در شاهرود به صحنه می رود

“ننه گل ممد” با محتوای نمایش طنز خانوادگی، طنز اجتماعی و به کارگردانی حسن سرچاهی که یکی از بازیگران اصلی سریال بانوی عمارت که از شبکه سوم سیما پخش شد می‎باشد.

ننه گل ممد در شاهرود به صحنه می رود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، “ننه گل ممد” با محتوای نمایش طنز خانوادگی، طنز اجتماعی و به کارگردانی حسن سرچاهی که یکی از بازیگران اصلی سریال بانوی عمارت که از شبکه سوم سیما پخش شد، می‎باشد.

این نمایش از ۲۳بهمن به مدت یک ماه در سالن هلال احمر به روی صحنه می رود.

حسن سرچاهی کارگردان وبازیگر این اثر هنری درگفتگوباخبرنگارما گفت : این نمایش برای اولین بار با این مضمون به روی صحنه میرود که موجب شور ونشاط اجتماعی درخانواده ها ومردم هنردوست خواهدشد. در این نمایش هنرمندان حرفه ای و با تجربه در کنار هنرمندان جوان و پر انرژی همکاری می کنند.

بازیگران مسعود صنحتی ، وجیهه اشرفی،میترا قرایی ،شیما قرایی ،علی مهرابی ،علی بیطرف ،زهره مراد زاده و اینجانب هنرنمایی می کنیم.

لازم به ذکر است عوامل اصلی این کار ازجمله مجری طرح عباس اعتماد، مدیر اجرا حسن فهیم پور، مدیر تولید رضا نوری، مدیر روابط عمومی راحله فرهنگ دوست و  عکاس و فیلم: مهتاب جمشیدی، نوازندگان حمیداشرفی و یدالله اشرفی در این کار ما را یاری می‎کنند.

در پایان از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شاهرود، معاونت استاندار و فرماندارشاهرود، شهردار و شورای شهر شاهرود تشکر می‎کنم.

وی در ادامه افزود: از مردم فرهنگ دوست استان سمنان و شهرستان شاهرود دعوت می نماییم که از این اثر هنری دیدن نمایند.

حسن سرچاهی در ادامه اظهار داشت: اجرای خصوصی این اثر هنری جهت مراکز فرهنگی هنری و مدارس از ۱۰بهمن ما لغایت ۱۹بهمن ما وشماره تماس جهت هماهنگی ۰۹۱۲۱۹۷۷۸۰۳ می باشد.