استانها » اصفهان » تولیدی » خبر پوششی » فرزانه افسرطه » نمایشگاه
کد خبر : 493817
چهارشنبه - 2 آبان 1397 - 15:41
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

نمایشگاه کتاب گامی موثر در تحکیم پیوند جامعه با کتاب

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در نشست سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با خبرنگاران، از برگزاری۲۶ رویداد اقتصادی در سال جاری در نمایشگاه اصفهان خبر داد و نمایشگاه کتاب را گامی موثر در آشتی مجدد جوانان و مردم با کتاب دانست.

نمایشگاه کتاب گامی موثر در تحکیم پیوند جامعه با کتاب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در نشست سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با خبرنگاران، از برگزاری۲۶ رویداد اقتصادی در سال جاری در نمایشگاه اصفهان خبر داد و نمایشگاه کتاب را گامی موثر در آشتی مجدد جوانان و مردم با کتاب دانست.

علی یارمحمدیان با بیان آنکه نمایشگاه بین المللی استان اصفهان سعی دارد در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی فرهنگی تاثیرگذار باشد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، امسال میزبان ۲۶ رویداد اقتصادی بوده ایم.

وی از دغدغه های فرهنگی اجتماعی شرکت نمایشگاه ها و نقش نمایشگاه در به وجد آوردن جامعه در ابعاد مختلف اقتصادی فرهنگی سخن راند.

وی نمایشگاه را محل تلاقی تولید کننده و مصرف کننده، مرکز بروز خلاقیت و تجمع صاحبان یک صنف، بیان نقاط ضعف و قوت عنوان کرد و هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ارتقای سطح فرهنگی جامعه، افزایش سرانه مطالعه، آشتی جوانان و مردم با کتاب که به توسعه فرهنگی و دانشی کشور کمک می کند، اعلام نمود.

وی گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی است که می تواند بخش خاکستری جامعه را جذب کند.  همچنین در این فضا امکان دسترسی به کتاب ها و ناشران مختلف، اطلاعات علمی روز فراهم می گردد.

یارمحمدیان با اشاره به اینکه افراد بسیاری نمی توانند به نمایشگاه تهران مراجعه کنند، برپایی این نمایشگاه در اصفهان را یک رسالت اجتماعی عنوان کرد تا فرصتی برای استفاده مردم از یارانه دولتی باشد.

یارمحمدیان با تاکید بر اهمیت نمایشگاه کتاب،  بیان کرد: همه نمایشگاه ها ۳ تا ۴ روز برپا هستند ولی به مدت ۷ روز میزبان سیزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان خواهیم بود.