رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان:

نمایشگاه صنعت سینما باید در سطح ملی برگزار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری و شواری شهر اصفهان از هم اکنون درحال برنامه ریزی برای برگزاری جلساتی است تا نمایشگاه صنعت سینما در سطح ملی برگزار شود.

نمایشگاه صنعت سینما باید در سطح ملی برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، فریده روشن اظهار داشت: نحوه برگزاری نمایشگاه صنعت سینما اهمیت بسیاری برای ما داشت و وقتی فعالیتی برای اولین بار انجام می شود اگر بتواند از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به بهترین نحو استفاده کند قطعا تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که همواره در برنامه ریزی های دولتی وجود داشته است این است که در بسیاری مواقع ظرفیت ها در بخش دولتی برده شده ظرفیت بخش خصوصی که قطعا می تواند پُرتوان تر باشد را نادیده می گیرند درحالی که اگر بتوانیم از مشارکت بخش خصوصی و مردمی بیشتر استفاده کنیم قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت چرا که هم بخش اقتصاد فرهنگ را درنظر می گیرد و هم آینده نگری بیشتری انجام می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در تمام جوامع توسعه یافته بخش دولتی باید تسهیلگر بخش خصوصی باشد ولی متاسفانه در جامعه ما چنین نیست و بخش دولتی مجری است.
روشن ادامه داد: راه برون رفت از بسیاری از مشکلات موجود جامعه، مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی است و اگر بخش خصوصی حتی با برگزاری نمایشگاه صنعت سینما به موضوع حمایت از تولید فیلم وارد نشد باید دلیل آن را جستجو کرد.
وی گفت: مدیریت شهری و شواری شهر اصفهان از هم اکنون درحال برنامه ریزی برای برگزاری جلساتی است تا نمایشگاه صنعت سینما در سطح ملی برگزار شود.