مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان:

نمایشگاه اصفهان تعهد خود را برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت نشان داده است

یارمحمدیان در آیین برگزاری شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان با برگزاری این نمایشگاه تعهد خود را برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت نشان داده است.

نمایشگاه اصفهان تعهد خود را برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت نشان داده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی یارمحمدیان در افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان که امروز شنبه، ۲۸ اردیبهشت در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان با برگزاری این نمایشگاه تعهد خود را برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت نشان داده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سال جاری ۵۱ رویداد اقتصادی و فرهنگی را برگزار خواهیم کرد و در زمینه مشارکت در توسعه صادرات غیر نفتی با برگزاری نمایشکاه صنعت ساختمان در بغداد کشور عراق فعالیت داشتیم.

وی با بیان اینکه در راستای تکمیل پروژه نمایشگاهی که رونق اقتصادی در شهر ایجاد کرده و گامی هرچند کوچک در راستای پیشرفت و توسعه استان است، تلاش می‌کنیم؛ تصریح کرد: این نمایشکاه با حضور۷۰ مشارکت کننده در بیش از ۱۸۰ غرفه برگزار می‌شود و امسال بخش تجاری و اقتصادی از بخش های علمی، قرآنی و مذهبی خارج شده است.

یارمحمدیان با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اصفهان از کیفی ترین، تخصصی ترین و علمی ترین نوع نمایشگاه های قرآن در کشور است؛ گفت: دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری این نمایشگاه همکاری داشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان  خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش‌ها و برنامه‌های جانبی بسیاری پیش‌بینی شده است، همچنین برنامه‌هایی نظیر برگزاری نشست‌های تخصصی قرآنی و فرهنگی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی با موضوع خانواده و تعلیم و تربیت فرزندان و جُنگ‌های شاد کودکانه در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای ۲۸ اردیبهشت‌ تا سوم خردادماه ۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.