به گزارش پایگاه خبری ربیع،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این جلسه که با حضور  اعضای شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد افزود: نماز تضمین سعادت انسان است و شهدا در وصایایشان بسیار بر برپایی نماز به خصوص نماز جماعت تاکید داشته اند.
سردار سید جواد هاشمی افزود: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ  سید و سالار شهیدان نماز را به جماعت به پا می دارد ،  رزمندگان نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در زیر رگبار دشمنان در سنگر ها با صفای باطن با خدا راز و نیاز می کردند و اینگونه با ایمانهای استوار در جنگی نابرابر به پیروزی رسیدند.
وی ادامه داد: نماز راه سعادت و عامل نجات بشر است، برپایی نماز های جماعت پرشور تاثیر مثبتی بر سایر اعمال انسان دارد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان  نیز دراین جلسه تاکید داشت: حضور مسوولان همراه با ارباب رجوع در نماز جماعت، موجب الگوسازی است و نماز جماعتی پرشور را به دنبال دارد.
محمد خامه یار  با تاکید بر اینکه مسئول نماز نباید محروم از نماز جماعت باشد، ادامه داد:  مسئولان نماز ، روسا و دبیران نماز باید خود پیشرو ، الگو و در صف اول باشند .
وی ضمن تقدیر از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران اضافه کرد: در مدت حضور ایشان اقدامات مثبتی در راستای خدمت به نماز و برگزاری همایش ها و مراسم های مرتبط با نماز  در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده است.
در پایان این جلسه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر ستاد اقامه نماز استان و  دبیر اقامه نماز بنیاد  احکام اعضای شورای نماز بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ارایه و از  ائمه جماعات بنیاد ستاد و مناطق تقدیر صورت گرفت.
همچنین از امام جماعت بازنشسته بنیاد به پاس ۳۰ سال خدمت به این فریضه الهی تقدیر صورت گرفت.