نماد شهدای غواص در شهر نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر از ظرفیت نورپردازی، مبلمان و هنر شهری استفاده کنیم.

نماد شهدای غواص در شهر نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در فصل پاییز رونمایی از پروژه‌های نورپردازی در چند منطقه شهر انجام خواهد شد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های نورپردازی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برای محور میانی خیابان شیرازی است که با مشارکت شهرداری این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر از ظرفیت نورپردازی، مبلمان و هنر شهری استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: نورپردازی محور خیابان فیض واقع در محدوده منطقه شش دیگر پروژه در حال اجراست که با مشارکت شهرداری منطقه انجام و در فصل پاییز رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: نورپردازی بقعه‌های واقع در آرامستان تخت فولاد از دیگر پروژه ها به شمار می‌رود که با همکاری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در فصل پاییز رونمایی خواهد شد.

مؤذنی با بیان اینکه برای ساماندهی مبلمان شهری فراخوانی اعلام شده، گفت: از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده مبلمان‌های گلستان شهدا و چهارباغ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در حوزه نماد و هنر شهری هفته گذشته نماد سلمان فارسی در میدان اصلی خوراسگان رونمایی شد، همچنین در این منطقه فراخوانی برای ساخت نماد شهدای غواص داده شده است.