سیاست خارجی » سیاسی » عکس یک
کد خبر : 140368
شنبه - 29 مهر 1396 - 12:20

نقض برجام و حتی بی‌خاصیت کردن آن بی‌پاسخ نمی‌ماند/اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری با اصحاب رسانه امروز ۲۹ مهر اظهار کرد: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخاب شدند، بر این اساس روسای قوای سه گانه، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت […]

نقض برجام و حتی بی‌خاصیت کردن آن بی‌پاسخ نمی‌ماند/اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری با اصحاب رسانه امروز ۲۹ مهر اظهار کرد: در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام اعضای هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی انتخاب شدند، بر این اساس روسای قوای سه گانه، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت و ۲۰ نفر از اعضای مجمع عضو این هیئت هستند.روسای کمیسیون های مجلس، معاون اول قوای سه گانه، روسای دستگاه های اجرایی و قضایی نیز می توانند در جلسات آن شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: این هیئت میزان انحرافات قوای سه گانه از سیاست های کلی را تعیین می کند و سپس برای اصلاح به آنان ابلاغ خواهد شد.

رضایی با تاکید بر اینکه در بحث موشکی از هیچ کسی اجازه نمی گیریم، گفت: برای دفاع از ملت و کشور هر آنچه مشروع باشد و با استاندارهای جهانی سازگار باشد را خواهیم داشت. بسیاری می خواهند موشک های ما را محدود کنند تا در فرصت مناسب برای کشورمان تهدید بیافرینند، موشک های ما برای صلح و امنیت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره تحریم هایی که امریکایی می خواهند علیه سپاه اعمال کنند و گفته اند در تاریخ بی سابقه است، گفت: ترامپ شعری می گوید که در قافیه اش می ماند. تحریم سپاه آرزوی آنان است ولی در صحنه عمل با شکست مواجه می شوند. نقض برجام و حتی بی خاصیت کردن آن بی پاسخ نمی ماند.

ادامه دارد….

باشگاه خبرنگاران