استانها » البرز
کد خبر : 810770
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 18:21

نقش پررنگ بخش خصوصی در افتتاح پروژه های هفته دولت در البرز

استاندار البرز گفت: حضور مردم به عنوان بخش خصوصی در پروژه های هفته دولت امسال بسیار پررنگ و مؤثر است .

نقش پررنگ بخش خصوصی در افتتاح پروژه های هفته دولت در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از فاز یک توسعه شرکت تولید قطعات خودرو گفت: سال ۹۸ بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در بخش دولتی و خصوصی به بیش از دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید که بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بخش خصوصی بود.

استاندار البرز با بیان اینکه پروژه های هفته دولت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۰۹ درصدی مواجه بود، ادامه داد: حضور مردم به عنوان بخش خصوصی در پروژه های امسال بسیار پررنگ و مؤثر است و سرمایه گذارانی که دلشان برای عزت ایران اسلامی می تپد، نقش آفرینی کرده اند.

شهبازی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت یک هزار و ۱۹ میلیارد تومان افتتاح پروژه در بخش های مختلف درمانی، عمرانی، آموزشی و … در شهرستان کرج تعریف شده بود، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تأمین شد.

وی اذعان کرد: در این خطی که افتتاح شد دانش از اروپا وارد شده و گروه آر اند دی این شرکت، قطعه ای را تولید کرده اند که نیاز اساسی کشور در این صنعت بوده است؛ فشارهای موجود از سوی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی کارساز نبوده و جای جای ایران اسلامی رونق تولید رواج دارد.

انتهای پیام/د