استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 960696
چهارشنبه - 11 تیر 1399 - 12:33
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با حسین زادگان دیدار کردند؛

نقش رسانه ها در نقد سازنده، عبور از مشکلات و تقویت امید؛ موثر است

احمد حسین زادگان در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، به نقش موثر رسانه ها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت و تقویت خانه مطبوعات به نفع همه ی اهالی رسانه خواهد بود. ‎

نقش رسانه ها در نقد سازنده، عبور از مشکلات و تقویت امید؛ موثر است

به گزارش پایگاه خبری ربیع به نقل از  روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران که مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: حمایت و تقویت خانه مطبوعات به نفع همه ی اهالی رسانه خواهد بود.

وی همدلی و توجه به منافع استانی و جمعی را راهبرد اصلی شکوفایی استان در بخش های مختلف دانست و گفت: آموزش اهالی رسانه باید اولویت خانه مطبوعات باشد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که نقش رسانه ها اگر به درستی ایفا شود شاهد رضایت مندی و تقویت امید در جامعه خواهیم بود، افزو: باید شرایط کنونی کشور به درستی و صادقانه برای مردم بازگو و تبیین شود.

استاندار مازندران، بیان داشت: جریانات منتقد دولت که به خوبی با شرایط کشور آشنا هستند، اگر نقدی هم دارند باید سازنده و با درک تحریم های ظالمانه باشد و رسانه ها در ارایه نقدهای سازنده و منصفانه، نقش موثری دارند.

وی تاکید کرد: مردم در شرایط دشوار اقتصادی قراردارند و نباید عده ای پشت این مشکلات سنگر بگیرند و مدعی باشند بلکه همه باید برای اعتلای نظام و در مسیر خدمت گزاری مردم تلاش کنند.

استاندار تاکید کرد: همه رسانه ها باید پای کار بیایند تا بتوان از این وضعیت عبور کرد و شرایط روانی جامعه را بهبود بخشید.

حسین زادگان با اشاره به این که اگر خطا و خلاف در هر سطحی؛ منفور باشد عملا جامعه به ارزش ها سوق خواهد یافت، اظهار داشت: رسانه ها در این فرهنگ سازی نقش مهمی ایفا می کنند.

وی یاد آور شد: استانداری مازندران به اهمیت و جایگاه رسانه ها واقف است و این حمایت را تداوم خواهد بخشید.

در آغاز این دیدار زراع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدوی، مدیرکل روابط عمو‌می استانداری و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.