اقتصاد مقاومتی، اشتغال » اقتصادی » یزد
کد خبر : 203663
چهارشنبه - 20 دی 1396 - 15:12

نقش بانک مهر اقتصاد در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، زمانی قمی – استاندار یزد – در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد از بانک های خوش نام در عرصه پولی و مالی کشور است که با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص توانسته جایگاه و اعتبار قابل توجهی در میان اقشار گوناگون داشته باشد. استاندار یزد با تاکید بر […]

نقش بانک مهر اقتصاد در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، زمانی قمی – استاندار یزد – در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد از بانک های خوش نام در عرصه پولی و مالی کشور است که با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص توانسته جایگاه و اعتبار قابل توجهی در میان اقشار گوناگون داشته باشد.

استاندار یزد با تاکید بر مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی ارزشی مانند بانک مهر اقتصاد می توانند با حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران بومی سهم عمده ای در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند.

زمانی خاطر نشان کرد: همراهی بانک ها با کار آفرینان و فعالان اقتصادی نه تنها یک ضرورت بلکه جهاد فی سبیل الله است و تکلیفی است که باید به نحو شایسته انجام شود لذا همه باید تلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای صنفی در ایجاد اشتغال پایدار و گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ اقدامی دریغ نورزیم.

در ادامه، ایوب تابانی – رئیس اداره امور شعب استان – نیز با معرفی محصولات و خدمات بانک، گفت: بانک مهر اقتصاد با ۱۶ شعبه فعال در استان و ۱۸۵ نفر نیروی انسانی به عنوان چهارمین بانک مشغول خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است.
تابانی با اشاره به التزام بانک مهر اقتصاد برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ابراز داشت: این بانک پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی را در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان انواع تسهیلات به ویژه در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

اخبار بانک

۲۲۱