به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از خبرگزاری فارس از البرز، سیامک آقایی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرزگفت: سومین روز از اجرای طرح ویژه نظارت نوروز ۹۸ در قالب نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی ادامه یافت.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: یکی از موارد ویژه نظارتی، گشت بازرسی مشترک از واحدهای طبخ و عرضه غذا است که شامل رستوران ها، تالارها، باغ رستوران ها، طباخی ها، فست فودها و… می شود.

آقایی افزود: طی گشت مشترک بازرسی امروز با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی از ده ها رستوران و مرکز اقامتی جاده چالوس بازرسی به عمل آمد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی ها تصریح کرد: طی بازرسی های صورت گرفته دو رستوران و یک باغ رستوران متخلف شناخته شد که یک مورد آن به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه بیان کرد: در سطح شهر نیز تیم های بازرسی این سازمان بر روند فروش میوه تنظیم بازاری از سردخانه تا جایگاه توزیع و گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز در اقصی نقاط استان نظارت لازم را دارند.

آقایی ادامه داد: در ایام نوروز نظارت بر واحدهای صنفی و خدماتی تشدید شده است مثلا یک تیم ویژه در اکثر ساعات شبانه روز در پایانه مسافری شهید کلانتری حاضر شده و به دقت بر عملکرد شرکت های مسافری و واحدهای خدماتی مستقر در پایانه نظارت می کنند.

گفتنی است، شهروندان می توانند هر گونه شکایات خود را از واحدهای صنفی- خدماتی را از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/۲