ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 882475
چهارشنبه - 22 آبان 1398 - 10:45
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی اجرای تئاتر ارزشی « مسافر آسمان”

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تئاتر ارزشی « مسافر آسمان» اثری در رابطه با زندگی نامه شهید میثم عبداله زاده اولین شهید مدافع امنیت شهرستان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد.

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تئاتر ارزشی « مسافر آسمان» اثری در رابطه با زندگی نامه شهید میثم عبداله زاده اولین شهید مدافع امنیت شهرستان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی از نشستی جهت برنامه ریزی برای تهیه تئاتر ارزشی دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: در این نشست و برنامه ریزی که با حضور مدیریت آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع)، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، کانون بسیج هنرمندان، فرمانده گردان ۱۷ امام حسین(ع)، مؤسسه فرهنگی پژوهشی سردار شهید حسین صیادیان، حوزه هنری، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آران و بیدگل در محل سالن جلسات اداره برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: هنرمندان نمایش این شهرستان در زمینه نشان دادن ارزش های انقلاب و اسلام، درنظر دارند زندگی شهید بزرگوار میثم عبدالله زاده اولین شهید مدافع امنیت شهرستان را از دوران جوانی هنگامی که وارد پیکره سپاه شد تا شهادت ایشان در جاده خاش زاهدان را در سه پرده به تصویر درآورند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل هدف از این نمایش را الگوسازی ویژگیهای منحصربه فرد این شهید بزرگوار و انتقال فرهنگ پاسداشت شهید برای جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد   چرا که هنر نمایشی یکی از ابزارهای هنری است که می تواند با به تصویرکشیدن موضوعات اجتماعی، تاریخی و مذهبی تأثیربیشتر و ماندگارتری را بر روی مخاطبان داشته باشد

سعید ضابطی برای هرچه بهتر انجام گرفتن این برنامه همکاری دستگاه های دولتی و اجرائی شهرستان در زمینه مالی و لجستیک را ضروری عنوان نمود که اعضا با کمک همدیگر این مسائل را مرتفع می کنند.

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست اعضا خواستار برگزاری نمایشگاه عکس و خاطرات مرتبط با این شهید بزرگوار در خلال اجرای نمایش شدند.