اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » ذوب آهن
کد خبر : 874099
دوشنبه - 13 آبان 1398 - 16:46

نشست های تعاملی مسئولین ذوب آهن و معادن در نمایشگاه کانمین

مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه دیگر مسئولین این شرکت، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و صنایع وابسته” ایران کانمین ۲۰۱۹″ نشست هایی با تأمین کنندگان سنگ آهن جهت دست یابی به راه کارهای رفع موانع تأمین این ماده مورد نیاز صنعت فولاد برگزار نمودند.

نشست های تعاملی مسئولین ذوب آهن و معادن در نمایشگاه کانمین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه دیگر مسئولین این شرکت، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و صنایع وابسته” ایران کانمین ۲۰۱۹″ نشست هایی با تأمین کنندگان سنگ آهن جهت دست یابی به راه کارهای رفع موانع تأمین این ماده مورد نیاز صنعت فولاد برگزار نمودند.

در این نشست ها که دکتر زارع اشکذری عضو هیات مدیره و قائم مقام بازرگانی مدیرعامل ذوب آهن، مهندس صالحی معاون خرید و جمعی دیگر از مسئولین این شرکت حضور داشتند، مهندس یزدی زاده با تاکید بر حفظ و تأمین منافع مشترک و متقابل ذوب آهن اصفهان و تأمین کنندگان گفت: منافع شرکت‌های معدنی از جمله سنگ آهن و زغال سنگ و شرکت‌های فولادی در هم تنیده شده و از این رو تعامل بیشتر بین این شرکت‌ها، منافع مشترک آنها را به صورت برد – برد تأمین می‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با تاکید بر حفظ کرامت سازمانی شرکای تجاری و تأمین کنندگان افزود: منافع استراتژیک و درازمدت هم ما در گرو حمایت از تولید داخل است و قطعاً شکوفایی اقتصادی کشور نیز از رهگذر تولید محصولات داخلی رقم خواهد خورد.

مهندس یزدی زاده با تاکید بر تأمین منافع متقابل شرکت‌های معدنی و ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه شرکت‌های معدنی که سنگ آهن ذوب آهن اصفهان را تأمین می‌کنند، برای افزایش تعامل با این شرکت اراده و اشتیاق لازم را دارند.

وی ابراز امیدواری نمود که برگزاری نشست های مستمر بین ذوب آهن اصفهان و شرکت‌های معدنی، منجر به همکاری‌های بلند مدت و افزایش تعامل گردد.