تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 371233
چهارشنبه - 10 مرداد 1397 - 18:48

نسخه Lily White از گوشی Honor 10 GT با رنگ خاص و جذاب معرفی شد

ماه قبل هواوی از گوشی Honor 10 GT پرده برداشت که در اصل یک گونه به روز شده از Honor 10 پرچم‌دار با ۸ گیگابایت حافظه رم بود.

نسخه Lily White از گوشی Honor 10 GT با رنگ خاص و جذاب معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ماه قبل هواوی از گوشی Honor 10 GT پرده برداشت که در اصل یک گونه به روز شده از Honor 10 پرچم‌دار با ۸ گیگابایت حافظه رم بود. همچنین این گوشی از قابلیت موسوم به GPU Turbo و Night Mode بهره می‌برد که دومی عکس گرفتن در شب بدون سه پایه را ممکن می‌کند. حالا شاهد معرفی این گوشی در یک رنگ جدید خاص هستیم.

گوشی Honor 10 GT ابتدا در رنگ آبی موسوم به Phantom Blue  معرفی شد اما حالا این گوشی در یک رنگ جدید که Lily White نامیده شود نیز در دسترس است.  رنگ گونه جدید نیز خاص است و شاهد یک رنگ معمولی نیستیم،  ا ز این رو می‌تواند مقصد کسانی باشد که خواهان گوشی‌های خاص و منحصر به فرد هستند.

Honor 10 GT به نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با ناچ مجهز است. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپ ست Kirin 970 می‌گیرد که از تواناهای مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. در پشت گوشی شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی سیاه و سفید هستیم. هر دو حسگر دارای دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار PDAF هستند.

این گوشی برای اولین بار تیر ماه امسال معرفی شد و تا کنون ۳ میلیون دستگاه از آن فروش رفته است. نسخه جدید یا همان Lily White  از گوشی Honor 10 GT احتمالاً حدود ۴۸۴ دلار قیمت خواهد داشت، در واقع انتظار می‌رود قیمت نسخه جدید با نسخه اصلی یکسان باشد.