تیران و کرون » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 236699
شنبه - 5 اسفند 1396 - 16:05

نخستین جشنواره ادبی شعر شهید در تیران و کرون برگزار می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، علی معینی اظهار کرد: به‌منظور یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا به‌ویژه شهدای شهرستان تیران و کرون و شهدای مدافع حرم شهرستان نخستین جشنواره ادبی” شعر شهید ” در تیران و کرون برگزار می‌شود. وی در خصوص محورهای این جشنواره افزود: محورهای این جشنواره […]

نخستین جشنواره ادبی  شعر شهید در تیران و کرون برگزار می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، علی معینی اظهار کرد: به‌منظور یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا به‌ویژه شهدای شهرستان تیران و کرون و شهدای مدافع حرم شهرستان نخستین جشنواره ادبی” شعر شهید ” در تیران و کرون برگزار می‌شود.

وی در خصوص محورهای این جشنواره افزود: محورهای این جشنواره شامل نقش ایثار و شهادت در پیشبرد و تعالی فرهنگ جامعه اسلامی، نقش ایثار و شهادت در معنا بخشی به زندگی در جامعه اسلامی، نقش ایثار و شهادت در بیداری و بصیرت بخشی به جامعه اسلامی، نقش ایثار و شهادت در قوام و ماندگاری ارزش‌ها و باورهای دینی، نقش ایثار و شهادت در توسعه و رشد امنیت جامعه اسلامی، نقش ایثار و شهادت در حمایت و پاسداشت از مقام و منزلت ولایت‌فقیه و نقش ایثار و شهادت در تعالی و حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون، تصریح کرد: شرکت کنندگان آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان تیران و کرون تحویل دهند و در اوایل اسفندماه سال جاری از آثار برتر تجلیل می‌شود.

معینی اضافه کرد: نخستین جشنواره ادبی “شعر شهید ” در شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون امام حسن مجتبی(ع) شهرستان تیران و کرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۰۷