استانها » البرز
کد خبر : 812337
چهارشنبه - 6 شهریور 1398 - 11:57

نخستین اجتماع بزرگ خانواده در البرز برگزار می شود

مسؤول تبلیغات و اطلاع رسانی همایش و نمایشگاه روز خانواده در استان البرز گفت: نخستین اجتماع بزرگ خانواده و همایش خانواده تمدن ساز در گام دوم انقلاب چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

نخستین اجتماع بزرگ خانواده در البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابراهیم نوروزی فر، مسؤول تبلیغات و اطلاع رسانی همایش و نمایشگاه روز خانواده در استان البرز  گفت: نخستین اجتماع بزرگ خانواده و همایش خانواده تمدن ساز در گام دوم انقلاب به منظور بزرگداشت روز این نهاد و در راستای لبیک به دعوت آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در البرز برگزار می شود.

مسؤول تبلیغات و اطلاع رسانی همایش و نمایشگاه روز خانواده در استان البرز با بیان اینکه این همایش فردا چهارشنبه ۶ شهریور ماه از ساعت پنج بعد از ظهر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، اظهار کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، برنامه فرهنگی، طنز و اهدای جوایز ارزنده از بخش های این همایش است.

وی بیان کرد: در کنار این همایش و برنامه شاد و مفرح، نمایشگاهی نیز از روز دوشنبه چهارم شهریور ماه در همان محل ورزشگاه برپا شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد و شهروندان می توانند به همراه خانواده های خود در این برنامه شرکت و از نمایشگاه بازدید کنند.

نوروزی فر با بیان اینکه این برنامه با محوریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان البرز برگزار می شود، مطرح کرد: ارگان های معاونت فرهنگی سپاه استان البرز و سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج نیز در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: سعی شده در غرفه های نمایشگاه از ارگان ها و اداراتی استفاده شود که مربوط به خانواده هستند و به نوعی با این نهاد سر و کار دارند؛ اداره کل ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن های سینمایی، هلال احمر، بهزیستی، تعاونی روستایی، جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش در این نمایشگاه حضور دارند.

مسؤول تبلیغات و اطلاع رسانی همایش و نمایشگاه روز خانواده در استان البرز با بیان اینکه ۵۰ غرفه در نمایشگاه مستقر شده است، خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که تمایل به حضور و پوشش خبری برنامه مذکور دارند جهت دریافت کارت مخصوص اصحاب رسانه دقایقی پیش از آغاز مراسم به غرفه سازمان بسیج رسانه استان البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م/