نمایشگاه
کد خبر : 162861
شنبه - 13 آبان 1396 - 14:37

نخستین پاویون ملی ایران در نمایشگاه سنگ شویتوی چین/ ۱۵۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان ایرانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت نمایشگاه های بین­ المللی استان اصفهان برای نخستین بار پاویون ملی ایران را در بزرگترین مرکز تجارت و فرآوری سنگ چین برگزار خواهد کرد. هجدهمین نمایشگاه بین­ المللی تخصصی سنگ شویتو در حالی از تاریخ  ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه سال جاری در کشور چین، جنوب استان فوجیان و […]

نخستین پاویون ملی ایران در نمایشگاه سنگ شویتوی چین/ ۱۵۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه در اختیار مشارکت کنندگان ایرانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت نمایشگاه های بین­ المللی استان اصفهان برای نخستین بار پاویون ملی ایران را در بزرگترین مرکز تجارت و فرآوری سنگ چین برگزار خواهد کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین­ المللی تخصصی سنگ شویتو در حالی از تاریخ  ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه سال جاری در کشور چین، جنوب استان فوجیان و در شهر شویتو برگزار می گردد که بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاهی در اختیار فعالان صنعت سنگ کشورمان قرار دارد و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان منتخب سازمان توسعه تجارت ایران اولین حضور خود را در جنوب شرق کشور چین و در صنعت سنگ تجربه خواهد کرد.

این رویداد به دلیل برپایی در شهر شویتو که با داشتن بیش از ۱۲۰۰ مرکز تجارت سنگ و ۱۰۰۰۰ کارخانه سنگبری و فرآوری کوپ به بزرگترین قطب صنعت سنگ دنیا تبدیل شده است، قطعا می تواند محلی برای معرفی قابلیت های چشمگیر تولیدکنندگان کشورمان در انواع کوپ سنگ ساختمانی و ورود به بازارهای صادراتی جدید باشد.

لازم به ذکر است کشور چین در جایگاه بزرگترین واردکننده و صادرکننده انواع سنگ های ساختمانی دنیا، سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار انواع سنگ ساختمانی از ایران وارد می کند که مشارکت هدفمند و آگاهانه در این نمایشگاه سهم ایران را در مبادلات تجاری آینده با کشور چین ارتقا خواهد بخشید.