استانها » البرز
کد خبر : 692577
شنبه - 31 فروردین 1398 - 14:10

نحوه توزیع شکر در استان البرز بازنگری شود

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: مشکلاتی در نحوه توزیع شکر در استان البرز وجود دارد و این امر نیازمند بازنگری است.

نحوه توزیع شکر در استان البرز بازنگری شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در ستاد تنظیم بازار که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: مشکلاتی در توزیع شکر در استان وجود دارد که باید پس از بررسی های لازم برطرف شود.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به ثابت ماندن قیمت شکر در استان از دو ماه گذشته و تأکید بر لزوم بازنگری نحوه توزیع آن، افزود: سهیمه شکر به استان البرز اختصاص داده شده است که باید آن را دریافت و میان مردم توزیع کنیم.

وی یادآور شد: برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان البرز، گوشت وارداتی را از محلی که استان دارای سهمیه نیست، تهیه می‌کنند که فروش این گوشت‌ها باید به قیمت ارز دولتی صورت گیرد.

مختاری با اشاره به اینکه این اقلام به قیمت ارز دولتی (چهار هزار و ۲۰۰ تومان) عرضه شده است، ادامه داد: از این پس گوشت با قیمت ارز نیمایی به دست مصرف کننده خواهد رسید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اضافه کرد: برخی شرکت‌ها، گوشت چرخ کرده از سهمیه دولتی دریافت می‌کنند که این اقلام باید تحت نظارت جدی تری توزیع شود و لازم است ناظر مستقر در این شرکت‌ها از تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

در ادامه این نشست، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: اقدامات لازم برای توزیع مناسب ۸۰ تن گوشت میان مردم این استان درحال انجام است.

وی با بیان اینکه ۴۰ تن از مجموع این میزان گوشت قرمز، منجمد بوده و مابقی نیز گوشت گرم است، افزود: درصدد هستیم تا با بسته بندی های مناسب، این گوشت ها با همکاری فرمانداران استان میان مردم توزیع شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲