سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 430239
پنجشنبه - 22 شهریور 1397 - 15:55

«نت‌فلیکس» پروژه «بله روز» را خریداری کرد

«نت‌فلیکس» حقوق جهانی پروژه سینمایی «بله روز» را که بر اساس کتابی که در سال ۲۰۰۹ با همین نام منتشر شد، از تهیه‌کننده آن خریداری کرد.

«نت‌فلیکس» پروژه «بله روز» را خریداری کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از وِرایِتی، «نت‌فلیکس» حقوق جهانی پروژه سینمایی «بله روز» را که بر اساس کتابی که در سال ۲۰۰۹ با همین نام منتشر شد، از جنیفر گارنر خریداری کرد.

جنفر گارنر همچنین تهیه‌کنندگی و هنرپیشگی این فیلم را عهده‌دار شده است. میگِل آرتِتا که در فیلم «الکساندر و روز وحشتناک، افتضاح، ناگوار، خیلی بد» این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه نوشته «جاستین مالِن» کارگردانی می‌کند.

کتاب «بله روز» به نوسیندگی «اِمی کروس روزِنتال» و تصویرگری «تام لیچِن‌هِلد»که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد.

در فیلم «بله روز» کودکان از والدینشان برای درخواست خوردن پیتزا به عنوان صبحانه، دیر به رختخواب رفتن و جنگ غذا، پاسخ مثبت دریافت می‌کنند.

این سومین فیلم پر و پیمان نت‌فلیکس طی این هفته است. این کمپانی همچنین درام بسکتبالی «پرواز اوج پرندگان» استیون اسپیلبرگ با بازی «آندره هالند» و «زَزی بیتز» و همچنین فیلم کمدی «دامپلین» از جنیفر آنیستون را خریداری کرد.

فیلم «نعناع» از جنفر گارنر که در آن نقش مادری پارتیزان را ایفا می‌کند هفته گذشته در اولین اکران خود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار در گیشه محلی فروش داشت.

انتهای پیام/