استانها » البرز
کد خبر : 658630
شنبه - 11 اسفند 1397 - 20:33
فرمانده سپاه استان البرز:

نتیجه نگاه فرهنگی غرب به زن ترویج ابتذال است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: نگاه به زن در اسلام موجب حفظ کرامت اخلاقی جامعه و ارتقای فرهنگی آن می‌شود در حالی که نگاه غرب به زن فقط ابتذال به همراه دارد.

نتیجه نگاه فرهنگی غرب به زن ترویج ابتذال است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز ، سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز در آیین گرامیداشت مقام شامخ زن که با حضور همسران و مادران شهدا برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش افراد جامعه برای به دست آوردن آرامش و آسایش است، گفت: پاسداران سپاه قبول کرده اند و پذیرفته اند که باید تمام زمان و وقت خود را صرف حفاظت از انقلاب و کشور کنند و این اقدامات را با دل عشق انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مشکلات مربوط به مأموریت های پاسداران را خانواده‌های این عزیزان تحمل می‌کنند، افزود: بسیاری از عصبانیت آمریکا از کشور ما و مجموعه سپاه پاسداران به دلیل همین اقدامات بی وقفه همکاران پاسدار است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز بیان کرد: دشمن متوجه شده است که نقشی که زن بر اساس تعالیم اسلام در محیط خانواده دارد موجب موفقیت‌ها و پیشرفت بی‌وقفه انقلاب اسلامی شده است از همین رو با رویکرد فرهنگی وارد مواجهه با ما شده است و سعی دارد نقش فرهنگی زن در جامعه ما را دستخوش تغییر کند.

مولایی با بیان اینکه قوام خانواده در غرب متلاشی شده است و به همین دلیل کشورهای غربی با نابسامانی های متعددی در حوزه اجتماعی مواجه هستند، اظهارکرد: نگاه به زن در اسلام موجب حفظ کرامت اخلاقی جامعه و ارتقای فرهنگی آن می‌شود در حالی که نگاه غرب به زن فقط ابتذال به همراه دارد.

وی ادامه داد: جوامع غربی تلاش دارند تا در راستای منافع خود دختران سرزمین ما را با نسخه های فرهنگی خودشان تربیت کنند و نقش بی بدیلی که همسر و مادر در خانواده دارد دچار تغییر کنند.

وی گفت: مادران و زنان در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشتند و بزرگداشت مقام این قشر بر همه ما واجب است راکه اگر ایثارگری های این بزرگواران نبود هرگز رزمنده‌های ما نمی‌توانستند آن‌هماسه های بی بدیل را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲