امنیت » تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 239254
سه شنبه - 8 اسفند 1396 - 09:45

نتایج بنچمارک گلکسی اس ۹ نسخه اکسینوس منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در کنفرانس سامسونگ با ویژگی‌های جذاب و نوآورانه در دوربین، حسگرهای امنیتی، اسپیکرهای استریو و… در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شدند.آزمایش اولیه پرچمدار جدید سامسونگ نشان از پیشرفت‌های گسترده‌ی تراشه اختصاصی این شرکت در مقایسه با در سال گذشته دارد. نمرات […]

نتایج بنچمارک گلکسی اس ۹ نسخه اکسینوس منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در کنفرانس سامسونگ با ویژگی‌های جذاب و نوآورانه در دوربین، حسگرهای امنیتی، اسپیکرهای استریو و… در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شدند.آزمایش اولیه پرچمدار جدید سامسونگ نشان از پیشرفت‌های گسترده‌ی تراشه اختصاصی این شرکت در مقایسه با در سال گذشته دارد.

نمرات تراشه جدید که شامل چهار هسته Exynos M3 بزرگ می‌شود نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته است بیش از دو برابر عملکرد تک هسته‌ای شناور (float) را بهبود بدهد، در حالی که نتایج عملکرد پردازش عددی (integer) بیش از ۷۰ درصد در مقایسه با Exynos 8895 مورد استفاده در مدل‌های بین المللی Galaxy S8 و Galaxy Note 8 بهبود یافته است.

بنچمارک گلکسی اس 9

بنچمارک گلکسی اس 9

بر این اساس آخرین تراشه سامسونگ در پردازش تک هسته‌ای تقریبا با تراشه‌ی A10 مورد استفاده در آیفون ۷ برابر است، اما هنوز هم بطور قابل توجهی پایین‌تر از A11 مورد استفاده در آیفون ۸ و سری آیفون X قرار می‌گیرد. در حالی که اگزینوس ۹۸۱۰ برای رسیدن به سرعت ۲.۹ گیگاهرتز طراحی شده است، تست اولیه نشان می‌دهد که پردازنده Galaxy S9 نهایتا در زمانی که تنها یک هسته M3 فعال باشد به فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز می‌رسد. این فرکانس هنگامی که دو هسته‌ی پردازنده فعال شود به ۲.۳ گیگاهرتز کاهش یافته و هنگامی که سه یا چهار هسته با هم کار می‌کنند به بیش از ۱.۸ گیگاهرتز نمی‌رسد.

بنچمارک گلکسی اس 9

پردازنده گرافیکی جدید Mali G72MP18 با فرکانس حداکثری ۵۷۲ مگاهرتز کار می‌کند که در مقایسه با Mali G71MP20 با فرکانس ۵۴۶ مگاهرتز در سال گذشته بهبود جزئی یافته است. نتایج تست‌هایی که به منظور بررسی عملکرد گوشی در کاربری روزانه مانند مرور وب و نوشتن انجام شد تقریبا برابر با اگزینوس ۸۸۹۵ و به شدت زیر Snapdragon 845 است که خبر از قدرت بیشتر مدل‌های در نظر گرفته شده برای بازار آمریکای شمالی و چین می‌دهد.

بنچمارک گلکسی اس 9

قطعا معیارهای طراحی شده در بنچمارک برای استفاده روزمره هرگز از دقت کامل برخوردار نیست و نرم افزار از پیش نصب شده در دستگاه‌های نمایش داده شده در نمایشگاه بارسلونا صرفا جهت تست اولیه است، بنابراین نتایج در این بخش ممکن است هنگام عرضه نسخه نهایی از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus متفاوت باشد.

بنچمارک گلکسی اس 9

بنچمارک گلکسی اس 9

برتری عملکرد کلی پردازنده در هر دو تراشه مورد استفاده جدید سامسونگ مشخص شده است، آخرین تراشه کوالکام به بیش از ۳۵ درصد نتایج بهتر در بنچمارک GFXBench دست یافت و Exynos 9810 هفت درصد بهبود را نسبت به تولیدات سال گذشته سامسونگ نشان می‌دهد.

بنچمارک گلکسی اس 9

نتایج T-Rex اما خیلی نزدیک‌تر بود با این حال هیچ یک از تفاوت‌ها حاکی از آن نیست که صاحبان هر دو مدل در مقایسه با همتایان خود تجربه ضعیف‌تری داشته باشند، تا به حال تمام نسل‌های Galaxy S به‌جز Galaxy S6 و مشکل گرم شدن بیش از حد Snapdragon 810 چنین بوده است. پرچمدار جدید سامسونگ در ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در سطح جهانی منتشر می‌شود.

 

 

۲۲۵