به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  کوروش بهادری امروز در جلسه با نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی خراسان شمالی با اشاره به گلایه نسبت به نتایج المپیاد ورزشی اخیر اظهار کرد: متأسفانه در المپیاد ورزشی اخیر در سطح کشور انتظارات برآورده نشد و جایگاه مناسبی برای استان درمجموع کسب نشد.

وی با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی و علت عدم توفیق در این رقابت‌ها گفت: جایگاه کسب‌شده درشان استان نبود و باید هیات های ورزشی پاسخگو نتایج به‌دست‌آمده باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین با خطاب قرار دادن نواب رئیس و تذکر به آنان گفت: نائب رئیسی هیات ورزشی استان در حد ابلاغ و حکم نیست بلکه باید زمان و برنامه برای اجرا داشت و درصورتی‌که که افرادی زمان کار ندارند جای خود را به سایر افراد دارای صلاحیت بدهند.

وی با اشاره به تغییرات اخیر انجام‌شده در وضعیت معاونین اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: حق مدیر مجموعه تغییرات است و این اقدام نیز در جهت تقویت سیستم بوده و باید بتوانیم با افرادی که درون مجموعه هستند کارکنیم چون امکان واردکردن مدیر از بیرون اداره را نداریم.

بهادری همچنین از کمبود اعتبار و زیرساخت ورزشی گفت و افزود: مشکلات و کمبودهای ورزش زیاد است اما از مجموعه هیات های ورزشی مشکلات ۲۰ هیات را تمام رفع کرده‌ایم اما فعالیت بسیاری از هیات کم و ضعیف بوده است.

وی با انتقاد نسبت به نائب رئیسان بانو در هیات های ورزشی گفت: تاکنون پیشنهاد سازنده‌ای از سوی بانوان ورزش ندیده‌ام و همه منتظر هستند تا رئیس هیات ورزشی کاری را انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین عدم وجود خوابگاه را اولویت نخست مشکلات ورزشی استان دانست و افزود: نخستین درخواست اعتباری ما برای داشتن خوابگاه ورزشی است که ازجمله نتایج عدم وجود خوابگاه ورزشی، جلوگیری از میزبانی خراسان شمالی در المپیادهای ورزشی اخیر بوده که باعث به نتیجه نرسیدن تلاش‌های ورزشکاران استان شد.

وی در انتها با تأکید بر اینکه حتی یک سانتیمتر فضای خوابگاهی ورزشی در استان نداریم تصریح کرد: با توجه به موجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در حال فعالیت هستند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی خراسان شمالی به بیان مشکلات موجود در حوزه ورزش‌های مربوطه خود پرداختند.

انتهای پیام/