استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 745077
چهارشنبه - 29 خرداد 1398 - 18:12

ناحیه صنعتی راز در خراسان شمالی تا پایان سال ۹۸ آماده واگذاری می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ناحیه صنعتی راز در این استان تا پایان امسال آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی می‌شود.

ناحیه صنعتی راز در خراسان شمالی تا پایان سال ۹۸ آماده واگذاری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت در بازدید فرماندار و بخشداران منطقه راز و جرگلان از ناحیه صنعتی راز افزود: تأمین امکانات زیربنایی در این ناحیه صنعتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: شبکه ۲۰ کیلوولت برق و بازگشایی معابر حفر چاه تأمین برق در این ناحیه صنعتی در حال انجام است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: برای تملک زمین و تأمین امکانات زیربنایی ناحیه صنعتی راز بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی استفاده‌شده است.

 وحدت خاطرنشان ساخت: برای اجرای شبکه گازرسانی، شبکه آب‌رسانی، تأمین مخابرات و سایر امکانات اولیه موردنیاز سرمایه‌گذاران صنعتی نیاز به تأمین بودجه استانی توسط فرماندار منطقه است.

وی تأکید کرد: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده و بنا بر نقشه طراحی‌شده برای ناحیه صنعتی راز امکان استقرار ۱۰۰ کارگاه کوچک وجود دارد.

وحدت در انتها بیان کرد: ناحیه صنعتی راز به مساحت ۶ هکتار در ۵ کیلومتری شهرستان راز در خراسان شمالی است که عملیات اجرایی آن از اواخر سال ۹۷ آغازشده است.

انتهای پیام/