استانها » البرز
کد خبر : 394040
پنجشنبه - 1 شهریور 1397 - 18:58
دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتا :

می‌توانستیم در کشتی فرنگی چهار فینالیست داشته باشیم ولی اجازه ندادند

قهرمان کشتی مسابقات آسیایی جاکارتا با اشاره به نحوه داوری‌ها و تأثیر آن در عدم کسب چهار طلا توسط تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: در مسابقه فینال توانستم حریف ازبکی و داور را باهم شکست دهم.

می‌توانستیم در کشتی فرنگی چهار فینالیست داشته باشیم ولی اجازه ندادند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسین نوری کشتی‌گیر فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی جاکارتایِ اندونزی امروز ضمن ابراز خوشحالی از کسب مدال طلا در این رقابت‌ها گفت: خداوند را شاکرم که توانستم هدیه‌ای کوچک را در روز عید به هم‌وطنانم تقدیم کنم.

وی افزود: در دوره مقدماتی، حریفان سرسختی پیش روی خود نداشتم ولی ازآنجایی‌که باهدف کسب مدال طلا آمده بودم برای من تفاوتی نداشت با چه کسی مبارزه می‌کنم و با تمام انگیزه مبارزه کردم و درنتیجه به فینال رسیدم.

این کشتی‌گیر ملی‌پوش البرزی با اشاره به رقابت خود در مرحله فینال با حریف ازبکی بیان کرد: این حریف، نائب قهرمان دنیا و قهرمان دوره قبل بازی‌های آسیایی بود؛ وی کشتی‌گیر خیلی مرموزی  بود ولی با برنامه کادر فنی و تدابیری که رسول خادم داشت توانستم برنده شوم.

نوری ضمن ابراز تأسف از کسب نکردن چهار مدال طلا توسط تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: ما در کشتی فرنگی، دو طلا گرفتیم و می‌توانستیم چهار فینالیست داشته باشیم ولی اجازه ندادند این اتفاق بیفتد؛ خود من در کشتی فینال توانستم هم داور و هم حریف را شکست دهم و یک طلا به کاروان ایران اضافه کنم که امیدوارم همه ورزشکاران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بتوانند به طلا برسند و پرچم مقدس کشورمان را بالا ببرند.

انتهای پیام