استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 733197
جمعه - 17 خرداد 1398 - 16:52

میزان رضایتمندی مردم از بانک‌ها بسیارکم است

امام‌جمعه اسفراین گفت: بانک‌ها با خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند ازجمله تسهیلات هدفمند بانکی میزان رضایتمندی مردم از ارائه این خدمات بسیارکم است.

میزان رضایتمندی مردم از بانک‌ها بسیارکم است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوی الهی با گرامیداشت عید سعید فطر بر لزوم حفظ و ترویج فیوضات کسب‌شده در ماه مبارک رمضان تأکید و اظهار کرد: میزان آسیب‌های اجتماعی در ماه مبارک رمضان به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند که باید همه تلاش کنیم تا برکات و فیوضات این ماه مبارک را به ماه‌های دیگر سال را تعمیم دهیم و از کارهای خلاف شئون اسلامی در جامعه پرهیز کنیم.

وی از حضور میلیونی مردم در روز قدس جهانی قدس در سراسر کشور تشکر کرد و افزود: مردم با حضور باشکوه خود در دفاع از مردم فلسطین نشان دادند که باوجود تمام مشکلات آرمان‌های نظام مقدس اسلامی با مشکلات اقتصادی قابل معامله نیست.

اما‌م‌جمعه اسفراین در ادامه به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع توسط فرقه گمراه وهابیت اشاره کرد و گفت: تربت مطهر چهار امام معصوم (ع) تنها با سنگ‌چین‌هایی نمایان است که زائران آن اجازه زیارت ندارد و باید بادل گریه کنند، بقیع سند مظلومیت همیشگی شیعه است.

وی با انتقاد از عملکرد بعضی بانک‌ها گفت: بانک‌ها با خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند ازجمله تسهیلات هدفمند بانکی میزان رضایتمندی مردم از ارائه این خدمات بسیارکم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان از مسؤولین خواست برای بهبود معیشت اقتصادی مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/