استانها » پیشخوان » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 790714
سه شنبه - 15 مرداد 1398 - 16:36
شهردار مهدیشهر:

میدان پروفسور نادعلیان به بهره برداری رسید/ مسیرپیشرفت مهدیشهربدون توقف ادامه دارد

دکتر حاجی بگلوازبهره برداری میدان پروفسور نادعلیان خبر داد و گفت: طی تصمیم گیری های انجام شده و برنامه هایی که برای ایجاد میادین در سطح شهر داشتیم، میدانی به نام یکی از مفاخر مهدیشهر در بلوار کوی دانشگاه عملیات احداث آن شروع شد.

میدان پروفسور نادعلیان به بهره برداری رسید/ مسیرپیشرفت مهدیشهربدون توقف ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر حاجی بگلوازبهره برداری میدان پروفسور نادعلیان خبر داد و گفت: طی تصمیم گیری های انجام شده و برنامه هایی که برای ایجاد میادین در سطح شهر داشتیم، میدانی به نام یکی از مفاخر مهدیشهر در بلوار کوی دانشگاه عملیات احداث آن شروع شد.

شهردارمهدیشهر ادامه داد: جا دارد تقدیر و تشکری داشته باشم از حاج فریدون کارون که این پروژه را با مشارکت ایشان، از موثرین شهر شهمیرزاد هستند پایه گذاری شده بود و با سرعت آغاز و در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

دکترحاجی بگلو در مورد جزئیات پروژه گفت: این میدان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در بحث عمرانی و سایر هزینه ها نیز بالغ بر سیصد میلیون ریال هزینه شده است.

شهردارمهدیشهر در تشریح اقدامات این میدان گفت: گود برداری، سنگ کاری، پله چینی، آب نما، چمن کاری، گلکاری، روشنایی و نصب تندیس از جمله اقداماتی که جهت تکمیل انجام شده است.

شهردار مهدیشهر اظهار داشت: مسیر پیشرفت شهر بدون توقف ادامه دارد و طرح ها و پروژه های ما در سطح شهر در حال اجراست.وی با اشاره به اینکه پروفسور نادعلیان از مفاخر شهر بوده و همه به وجود ایشان افتخار می کنند افزود: ایشان در سال ۱۳۸۴ به عنوان چهره ماندگار علمی کشور برگزیده شدند و آثار متعددی در زمینه های تخصصی خودشان دارند که قطعا مایه مباهات است که با افتتاح و نامگذاری میدانی در شهر گامی را در جهت پاسداشت این چهره فرهیخته کشور برداشتیم.

شهردار مهدیشهر در پایان از شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری و کلیه اشخاصی که در به ثمر رسیدن این پروژه تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.