اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 916654
شنبه - 14 دی 1398 - 16:00
معاون شهردار اصفهان:

میدان امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با اقدامات و تدابیر انجام شده میدان تاریخی امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار دلها شده است.

میدان امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ما، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در عملیاتی تروریستی و ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان از همان ساعات اولیه پس از اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، نسبت به سیاه‌پوش کردن تمام میادین، معابر و گذرهای اصلی شهر اقدام کرد به طوری که در حال حاضر شهر اصفهان مزین به پرچم‌های مشکی و جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: با همکاری روابط عمومی شهرداری، سازمان فرهنگی و زیباسازی شهرداری اصفهان بنرها و تصاویر حاوی تمثال «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در تمام معابر و میادین شهر نصب شده تا نام و یاد این شهید گرامی داشته شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: به مناسبت برگزاری اجتماع باشکوه مردم سوگوار اصفهان در میدان امام خمینی(ره)، شهرداری منطقه سه تمام مبادی ورودی و خروجی این میدان را پاکسازی و نسبت به تمام اقداماتی لازم در جهت پاکسازی و آماده سازی میدان و خدمات قابل ارایه به شهروندان اقدام کرده است به طوری که میدان تاریخی امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار دلها شده است.

وی تاکید کرد: تمام بخش‌های شهرداری اصفهان اعم از اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، سازمان آتش نشانی و خدمات شهری آماده ارایه خدمات به عموم شهروندان است.