تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 370171
سه شنبه - 9 مرداد 1397 - 20:09

میان رده سامسونگ از پردازنده بسیار قدرتمندی بهره می برد

 اخبار جالبی از میان رده جدید سامسونگ منتشر شد. کمپانی کره ایی سامسونگ امروز میان رده ی جدید خود با نام SM-A750FN را در وب سایت Geekbench قرار داد تا نشانه ایی از عرضه این گوشی هوشمند به بازار فروش جهانی موبایل باشد.

میان رده سامسونگ از پردازنده بسیار قدرتمندی بهره می برد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اخبار جالبی از میان رده جدید سامسونگ منتشر شد. کمپانی کره ایی سامسونگ امروز میان رده ی جدید خود با نام SM-A750FN را در وب سایت Geekbench قرار داد تا نشانه ایی از عرضه این گوشی هوشمند به بازار فروش جهانی موبایل باشد. از این گوشی میان رده با نام مدل SM-A750FN یاد شده است اما می توان این شماره مدل برای گوشی هوشمند گلکسی A9 باشد . البته این حدس به نظر منطقی می آید و اگر کمی به گذشته مدل های میان رده سامسونگ نگاه کنیم متوجه می شویم که این میان رده در سری A سامسونگ قرار خواهد داشت.

با توجه به اخبار موجود گوشی هوشمند SM-A750FN از پردازنده قدرتمند Exynos 7885 استفاده خواهد کرد. این پردازنده از دو قسمت تشکیل شده است که شامل یک پردازنده دو هسته ایی با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و یک پردازنده شش هسته ایی ۱.۶ گیگاهرتزی است. گوشی هوشمند یاد شده دارای چهار گیگابایت رم نرم افزاری خواهد بود که در تصاویر منتشر شده از اندروید هشت نیز بهره می برد. برخی از این ویژگی ها نیز بسیار شبیه به Galaxy A8+ (2018) است. اما سامسونگ به نظر قصد دارد اندازه صفحه نمایش و دوربین این گوشی هوشمند را نیز تغییر دهد اما به نظر می رسد نوع صفحه نمایش و باتری و حافظه داخلی یکسانی برای  نسخه SM-A750FN در نظر گرفته شود.

گوشی هوشمند Galaxy A8 (2018) با شماره مدل SM-A730xx در سال جاری روانه بازار شد و فروش بسیار خوبی را به همراه داشت با توجه به اینکه این گوشی هوشمند را نمی توان میان رده دانست باید این موضوع را در نظر بگیریم که احتمال دارد این گوشی هوشمند برخی از ویژگی های پرچم دار جدید سامسونگ را نیز شامل شود .

در این بخش به نظر یک نکته هیجان انگیز خواهد بود که سامسونگ از چه لنزی برای این گوشی هوشمند استفاده خواهد کردلنزی که دوربین خوبی را می تواند برای کاربران گوشی های میان رده رقم بزند. بحث دیگری که در ساخت SM-A750FN مورد بررسی قرار خواهد گرفت مقاوم بودن این میان رده در برابر آب است. سامسونگ عملکرد مناسبی در بخش مقاوم بودن گوشی های هوشمند در برابر آب دارد به نظر می رسد این میان رده را نیز به این قابلیت مجهز کند. ویژگی ایی که بسیاری از کاربران که بین انتخاب چند گوشی هوشمند مردد هستند موضوع بسیار خوبی برای انتخاب میان چند گوشی هوشمند است.

حال با این شرایط باید دید سامسونگ این میان رده را در چه زمانی روانه بازار فروش خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند فروش بسیار خوبی را برای میان رده های سامسونگ رقم بزند و بدون شک اگر در زمان بسیار خوبی عرضه شود باید انتظار رکورد شکنی در روزهای اولیه آن باشید