اردستان » تولیدی » حمید فرخی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 759915
یکشنبه - 16 تیر 1398 - 00:12
معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان:

موضوع درمان ایثارگران از دغدغه های مهم بنیاد شهید است

معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با بیان اینکه درمان ایثارگران یکی از دغدغه های بنیاد شهید است، گفت: ایثارگران برای مسائل درمانی خود هنوز با مشکل مواجه هستند.

موضوع درمان ایثارگران از دغدغه های مهم بنیاد شهید است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی شاه نوروزی بعداز ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه بنیاد شهید اردستان اظهار داشت: بنیاد شهید وظیفه دارد تا خدماتی را به خانواده ایثارگران ارائه دهد اما در زمینه های آموزشی، فرهنگی و ایجاد اشتغال نیز با تعامل دستگاههای مختلف گامهای مثبتی را برداشته است.

موضوع درمان از دغدغه های بنیاد شهید است

وی افزود: موضوع درمان ایثارگران یکی از دغدغه های مهم بنیاد شهید است چراکه ایثارگران برای مسائل درمانی خود هنوز با مشکل مواجه هستند و با وجود نقدینگی در کشور نتوانسته ایم خدمات خوبی را به جامعه ایثارگر شاهد باشیم.

معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با بیان اینکه اردستان یک هزار و ۲۰۰ نفر خانواده ایثارگر دارد که باید آنها را مدیریت کنیم، ابراز داشت: روحیه ایثارگری جانبازان ما نمی گذارد تا مشکلات آنان تجلی پیدا کند و درد خود را بازگو کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اشتغال برای فرزندان ایثارگر یکی از دغدغه های بنیاد شهید است، ابراز داشت: اگر حمایت و مشارکت دستگاه ها نباشد نمی توانیم به جامعه ایثارگر خدمات مناسبی و شایسته ای ارائه دهیم.

تکریم از ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

شاه نوروزی با بیان اینکه تکریم ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در برهه کنونی توجه به دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ساماندهی گلزار شهدا مهمترین مشکل شهرستانها

وی افزود: مهمترین مشکل بنیاد شهید در شهرستانها ساماندهی گلزار شهدا است که این مسئله با همت مسئولان شهرستانی و حمایتهای استان برطرف خواهد شد.

معاونت توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با تاکید بر اینکه میانگین نیروی انسانی بنیاد شهید در سطح استان ۶۵ درصد است که با کوچک سازی دولت کمبودهایی احساس می شود، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور انتخاباتی هیچ دخالتی نمی کند و از هیچ جریانی هم حمایت نخواهد کرد اما برای مشارکت خانواده ایثارگران در انتخابات تلاش خواهد کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه از خدمات ماشاء الله حمامیان تقدیر و غلامرضا سمیعی به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان معرفی شد.