تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 598058
پنجشنبه - 13 دی 1397 - 12:47

موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 ؛ کدام را ترجیح می دهید؟

امروز قصد داریم یک موضوع بسیار جالب را مورد بررسی قرار دهیم؛ می خواهیم بدانیم موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸. از همان ابتدا بهتر است این موضوع را بیان کنیم که در انتخاب یکی از این دو گوشی هوشمند، قطعا سلیقه شخصی تاثیرگذار است.

موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 ؛ کدام را ترجیح می دهید؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز قصد داریم یک موضوع بسیار جالب را مورد بررسی قرار دهیم؛ می خواهیم بدانیم موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 نسخه ۲۰۱۸. از همان ابتدا بهتر است این موضوع را بیان کنیم که در انتخاب یکی از این دوگوشی هوشمند، قطعا سلیقه شخصی تاثیرگذار است. با وجود این قصد داریم از نظر فنی بررسی کنیم که موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7. برای بررسی این موضوع با ماه همراه باشید.

صفحه نمایش؛ این بخش برنده ای ندارد

برای بررسی اینکه موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 از بخش صفحه نمایش آغاز می کنیم. نماینده برند آنر صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۷ شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. از طرفی دیگر، نماینده سامسونگ صفحه نمایش ۶ اینچی دارد. همانطور که می دانید صفحه نمایش های سامسونگ همواره زبانزد کاربران بوده است و رزولوشن صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز فول اچ دی پلاس است. سامسونگ میان رده خود را با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ روانه بازار فروش کرده است و به نظر این دو گوشی هوشمند، در این بخش برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

دوربین؛ برتری با سامسونگ است؟

کمپانی سامسونگ میان رده خود را با سه لنز دوربین روانه بازار فروش کرده است و قطعا حضور لنزهای ۲۴ ، ۸ و ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی موبایل بسیار جالب توجه خواهد بود. سامسونگ در کنار لنز اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، لنزهای فوق عریض و لنز عکسبرداری بوکه را برای کاربران مهیا کرده است، در حالی که نماینده آنر دارای دو لنز اصلی است؛ لنزهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی که شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کنند. اما این گوشی هوشمند فاقد لنز با زاویه عریض است که به نظر باعث می شود کفه ترازو کمی به سمت سامسونگ باشد. در بخش دوربین سلفی نیز موبایل Honor 8x دارای یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است، در حالی که نماینده سامسونگ از یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی بهره می برد.

موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7 دوربین ؛ برتری با سامسونگ است؟

پردازنده؛ هواوی شگفتی ساز است

در بررسی اینکه موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7، بخش پردازنده بسیار جذاب است؛ جایی که آنر از یک پردازنده ۱۲ نانومتری بهره می برد. این گوشی هوشمند با کایرین ۷۱۰ روانه بازار فروش شده است و در مقایسه با پردازنده سامسونگ یعنی اگزینوس ۷۸۸۵ عملکرد بهتری خواهد داشت. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که هر دو گوشی هوشمند در اجرای برنامه ها سرعت مناسبی در مقایسه با برندهای دیگر دارند. همچنین این گوشی های هوشمند با حافظه های داخلی و رم های نرم افزاری متنوعی روانه بازار فروش شده اند.

با جود تمامی موارد ذکر شده، نمی توان در مورد این موضوع نظر قطعی داد که موبایل Honor 8x بهتر است یا گلکسی A7. به طور یقین در انتخاب میان این دو گوشی هوشمند، سلیقه شخصی کاربران بسیار حائز اهمیت است.