استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 908588
دوشنبه - 2 دی 1398 - 15:02

مهم ترین هدف دشمن، ضربه زدن به فرهنگ است

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم ، فرهنگ را مهم ترین هدف دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

مهم ترین هدف دشمن، ضربه زدن به فرهنگ است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ “پیام کاویانی”بیان داشت: این سرمایه اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت و همدلی بخش های مختلف جامعه در پیشبرد اهداف آن جامعه می شود.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه فرهنگ مهمترین هدف دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: فرهنگ فصل مشترک باورها و اعمال اجزای تشکیل دهنده یک جامعه است که می تواند به بروز رفتارهای هنجار یا ناهنجار منجر شود.
سرهنگ کاویانی ادامه داد: برای نیل به اهداف جامعه اسلامی باید نسبت به آموزش و فرهنگ سازی از کودکی تا بزرگسالی برنامه ریزی های هدفمندی توسط متولیان امر صورت گیرد و در منشورهای اجتماعی دستگاه های اجرایی با جدیت بدان پرداخته و رسانه های جمعی نیز با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود در این راه گام بردارند.
وی اظهار داشت: پلیس با تقویت رویکرد جامعه محوری قدم به پیشگیری از جرایم و آسیب ها اجتماعی در سطح جامعه نهاده و با هرگونه خرده فرهنگ ها وارادتی که توسط دشمن طراحی و برنامه ریزی شده تا به فرهنگ ناب اسلامی ضربه وارد کند مقابله می کند .
رئیس پلیس امنیت عمومی استان افزود: پلیس با برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی ، قصد فرهنگ سازی متناسب با پیشرفت های علمی جهان را دارد و با ارائه آموزش های اجتماعی در مدارس ، قصد واکسیانیون نسل جوان را در برابر تهدیدات و آسیب ها اجتماعی را دارد .