تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 1039908
دوشنبه - 24 اردیبهشت 1403 - 12:34

مهمترین محور گردشگری کاشان آماده بهره برداری

شهردار کاشان از بهسازی خیابان علوی به عنوان مهمترین محور گردشگری کاشان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. کیومرث محمدپور افزود: این پروژه یکی از مهمترین طرح های شاخص عمرانی سال جاری شهرداری کاشان است و برای اجرای آن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مهمترین محور گردشگری کاشان آماده بهره برداری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار کاشان از بهسازی خیابان علوی به عنوان مهمترین محور گردشگری کاشان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. کیومرث محمدپور افزود: این پروژه یکی از مهمترین طرح های شاخص عمرانی سال جاری شهرداری کاشان است و برای اجرای آن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه های شاخص امسال به تکمیل و آماده بهره برداری بودن دو  ایستگاه آتش نشانی ۷ و ۸ در خیابان غزنوی و جنب خیابان قاضی اسد ا… می توان اشاره کرد که با توجه به نیاز مناطق کاشان در نظر گرفته شده اند.

محمدپور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پارسال با ۹۵ هزار تن آسفالت ریزی، رکود آسفالت معابر در کاشان شکسته شد، عنوان کرد: امسال نیز در فروردین ماه شش هزار و ۷۰۰ تن آسفالت با حضور چهار گروه در معابر پخش شده است و قرار است تا پایان سال ۱۵۰ هزار تن آسفالت مکانیزه در پنج منطقه شهری لباس نو بر تن معابر کاشان کند.

شهردار کاشان در ادامه همچنین به وقفه چندساله در تکمیل پروژه بلوار امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: فرآیند احداث مسیر برگشت این بلوار به همراه سایر اقدامات اجرایی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با اشاره به طول ۳.۵ کیلومتری بلوار امام علی(ع) بیان داشت: عملیات احداث مسیر برگشت پس از آماده سازی یک کیلومتر در حال انجام است. وی خاطرنشان کرد: در حدود ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار متر مکعب خاکریزی به همراه آسفالت، جدول گذاری و…در این مسیر انجام می‎شود.

****

شهردار کاشان دیگر پروژه شاخص اجرایی این مدیریت را تبدیل پایتخت فرش جهان و شهر گل و گلاب به شهر بدون متکی اعلام و بیان داشت: با اعطای حکم سیار توسط دادستان به شهردار کاشان جهت هماهنگی با نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و دستگاه قضایی جهت جمع آوری متکدیان، این شهر در شرایط کنونی دارای متکدیان اندکی است که شهروندان می توانند طی تماس با شهرداری و اعلام حضور متکدیان در معابر، واحد انضباط شهری را در جریان این موضوع قرار داده تا متکدیان که اغلب از مهاجرین خارجی هستند در کوتاهترین زمان جمع آوری و به گرمخانه های موقت بانوان و آقایان منتقل شوند.