استانها » پروانه شریفی » پیشخوان » تولیدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 555246
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 11:29
روحانی در جمع مردم شاهرود:

ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد

رئیس جمهور گفت: امروز، روزی است که برای اولین بار بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا به پیروزی‌های کم‌نظیری دست یافته‌ایم و ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد

ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جمع مردم شاهرود بیان داشت: استان سمنان از گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان، شاهرود، و شهرستان میامی به همه مردم عزیز این استان پهناور و بسیار مهم و استراتژیک کشور سلام و درودم را عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: شاهرود بزرگ، قهرمان و مرکز علم و فقه و عرفان با همه زیبایی‌های طبیعتش و با مردمان دلاورش و شاهرود نقطه زیبایی که اگر ۵۰ کیلومتر از آن به شمال حرکت کنیم به زیباترین جنگل‌ها می‌رسیم و اگر ۵۰ کیلومتر به جنوب حرکت کنیم به کویر دست پیدا می‌کنید، شاهرود سرزمینی بین جنگل و کویر است.

روحانی اضافه کرد: مهمترین مسئله استان را نماینده محترم ولی فقیه در این استان و امام جمعه شاهرود بیان کردند. من راجع به هر دو مسئله و چند مسئله دیگر استان و شهرستان شاهرود به عرض می‌رسانم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سخنم را می‌خواهم از اینجا آغاز کنم، امروز، روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ما ملت ایران است. امروز، روزی است که برای اولین بار بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا به پیروزی‌های کم‌نظیری دست یافته‌ایم و ملت بزرگ ما نخواهد گذاشت دشمن لبخند بر لبانش نقش ببندد.

ادامه دارد…