تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » ورزشی
کد خبر : 940966
دوشنبه - 28 بهمن 1398 - 17:55

معمای غرامت ۱۴۰ هزار دلاری اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ که بارها در زمان حضورش روی نیمکت نفت آبادان اعتراضش نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و مشکلات مالی این باشگاه را اعلام کرده بود، در نهایت از این تیم جدا شد.

معمای غرامت ۱۴۰ هزار دلاری اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دراگان اسکوچیچ که بارها در زمان حضورش روی نیمکت نفت آبادان اعتراضش نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و مشکلات مالی این باشگاه را اعلام کرده بود، در نهایت از این تیم جدا شد. این در حالیست که اکنون مدیران نفت آبادان مدعی هستند در توافق با این مربی کروات پیش از جدایی‌اش، قرار بر این بوده تا او تا ماه می قراردادی در فوتبال ایران منعقد نکند؛ در سمت مقابل اما دراگان مدعی است که تعهد او برای جدایی برای عدم قرارداد با باشگاه‌های لیگ برتری بوده است.

عیسی زاده، مدیرعامل نفت آبادان درباره پایان مهلت این باشگاه به سرمربی کروات برای پرداخت غرامت در خصوص امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: ما هنوز از ایشان شکایت نکرده‌ایم. ما در نامه‌ای به او اعلام کردیم که فرصت ۵ روزه‌اش به پایان رسیده است. به او گفتیم که باید برای پرداخت غرامت اقدام کند اما هنوز او پاسخی نداده‌ است. تا فردا منتظر اسکوچیچ می‌مانیم و اگر جواب ندهد آن زمان ما به فیفا شکایت خواهیم کرد.

عیسی زاده در واکنش به اظهارات دراگان اسکوچیچ در نشست خبری مبنی بر اینکه در توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان نامی از تیم ملی فوتبال ایران مطرح نشد و او تنها تعهد داده بود که به هیچ باشگاه ایرانی نرود، گفت: آقای اسکوچیچ ظاهرا فراموش کرده‌اند. در توافقی که امضا کردیم ما عبارت “thirdparty” را به کار بردیم که به معنای “طرف سوم” است. در این طرف سوم مشخص نشده که باشگاه باشد یا تیم ملی؛ خارج از ایران باشد یا داخل ایران. ما نه کشور را مشخص کردیم و نه هیچ باشگاهی‌ را.

با توجه به این صحبت های عیسی زاده و اگر فرض را بر این بگیریم که عبارت مذکور در قرارداد اسکوچیچ درج شده است مربی تیم ملی هنوز نیامده باید با یکی از باشگاه های ایرانی سرشاخ شود اتفاقی که نمی تواند برای اسکوچیچ و تیم ملی اتفاق خوشایندی باشد.

البته هیچ بعید هم نیست که فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ درباره این ماجرا قول هایی داده باشد که از افکار عمومی پنهان نگه داشته شده است.