استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 642873
شنبه - 27 بهمن 1397 - 16:23
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم :

معرفی محل بوستان بانوان در مناطق هشتگانه شهر قم

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: برنامه ما داشتن بوستان بانوان در تمام مناطق شهر قم است.

معرفی محل بوستان بانوان در مناطق هشتگانه شهر قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پیام جوادیان با اعلام این خبر عنوان کرد: بوستان بانوان منطقه یک شهر قم در حال طراحی و اجرا است که به نظر می‌رسد کارهای آن در سال ۹۸ به پایان برسد.
وی ادامه داد: برای ایجاد بوستان بانوان در منطقه ۲ در بحث تملک زمین مشکلاتی داریم ولی سعی داریم با همکاری شهرداری منطقه این مسئله را برطرف کنیم.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: بوستان ارغوان در آذر ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید تا بانوان منطقه ۳ از فضای سبز مطلوب، مسیر مناسب و مجهز پیاده‌روی، ست‌های ورزشی و … این بوستان بهره ببرند.
جوادیان با بیان اینکه بوستان نرگس در منطقه ۴ را برای بانوان اختصاص یافته است، ابراز کرد: برای ایجاد بوستان بانوان در منطقه ۵ ، در حال تملک زمین در خیابان کلهری هستیم.
وی با اشاره به اینکه بوستان بانوان اردیبهشت در منطقه ۶ به بهره برداری رسیده است، اذعان کرد: در منطقه ۷ ، شهرداری قم بوستان نجمه را از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تحویل گرفت و در حال تجهیز این بوستان برای بانوان هستیم تا در هفته درختکاری آن را افتتاح کنیم.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در مورد ایجاد بوستان بانوان در منطقه ۸ گفت: در این منطقه بوستان بانوان پروانه در خیابان مسلم واقع شده که کارهای عمرانی آن به اتمام رسیده و در حال انجام کارهای نهایی و کاشت فضای سبز هستیم تا ان‌شاالله هرچه زودتر آن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.