تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 320283
شنبه - 19 خرداد 1397 - 21:30

معرفی محصولات جدید Colorful در کامپیوتکس؛ ورود به قلب رقابت

کمپانی Colorful در نمایشگاه امسال از محصولات جدید خود در گروه‌های مادربورد، کارت گرافیک، ماژول‌ رم و حتی SSD رونمایی کرد.

معرفی محصولات جدید Colorful در کامپیوتکس؛ ورود به قلب رقابت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، کمپانی Colorful در نمایشگاه امسال از محصولات جدید خود در گروه‌های مادربورد، کارت گرافیک، ماژول‌ رم و حتی SSD رونمایی کرد. با شهر سخت افزار در ادامه همراه باشید تا مروی بر مشخصات و تصاویر محصولات جدید معرفی شده توسط Colorful داشته باشیم.

جدید ترین قطعه‌ی معرفی شده توسط Colorful در نمایشگاه کامپیوتکس امسال، ماژول‌های رم این شرکت است. این ماژول‌ها جزو سری iGame محصولات این شرکت هستند. ماژول‌های رم جدید در دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه ‌خواهند شد. اولین محصولی که از این گروه شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود، مدل ۱۶ گیگابایتی با فرکانس ۳۶۰۰MHz است که در اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی در مورد قیمت و مشخصات فنی مدل‌های مختلف ارائه نشده است.

اولین چیزی که با نگاه به سری جدید حصولات Colorful می‌توان دریافت، تلاش برای رقابت با سازندگان قطعات کامپیوتری و ورود به این عرصه است. مادربوردهای جدید این شرکت از طراحی و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

مادربورد جدید iGame Z370 Vulcan X مبتنی بر چیپست Z370، طراحی شده‌است تا تمامی توان پردازنده‌های سری ۸ اینتل را به نمایش بگذارد. ۳ شکاف PCI-E به همراه ۳  شکاف PCI-Ex1، کارت شبکه KillerE2500، کارت صدا با توانایی ارائه صدا به صورت ۸ کاناله و پشتیبانی از حافظه‌های رم تا ۳۲۰۰ مگاهرتز از سایر ویژگی‌های این مادربورد هستند.

مدل GTX 1080Ti Vulcan X OC از سری iGame اولین کارت گرافیک مجهز به صفحه‌نمایشLCD در جهان است. این مدل به همراه سایر مدل‌های GTX 1080 Vulcan X OC ، GTX1070 Vulcan X OC و GTX1060 Vulcan X OC 6G کارت گرافیک‌های جدید این شرکت هستند.

علاوه بر مدل های بالا، یک مدل دارای عملکرد خیره کننده با نام iGame GTX 1080Ti Kudan نیز معرفی شده است. البته امسال شاهد نمایش دو مدل مفهومی هم در غرفه Colorful بودیم که طبق گفته مدیران این شرکت قرار است کارت گرافیک‌های سری ۱۱ انویدیا را در خود جای دهند.

درایو SSD SL500  نیز جز محصولات جدید این شرکت است. این درایو که در ابعاد ۲.۵ اینچی ساخته شده است دارای حداکثر ظرفیت ۱ ترابایتی و بدنه‌ای فلزی است. استفاده از خازن‌های تانتالیومی کارایی پایدار این محصول در دراز مدت را ضمانت می‌کند.