استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 787935
یکشنبه - 13 مرداد 1398 - 13:04

معاون رئیس‌جمهور به خراسان شمالی سفر می‌کند

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی با اشاره به سفر مسؤولین کشور به استان گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری طی سفری دوروزه به خراسان شمالی می‌آید.

معاون رئیس‌جمهور به خراسان شمالی سفر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  علی قلی زاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی با اشاره به سفر مسؤولین کشور به خراسان شمالی اظهار کرد: پس از سفر ریاست‌جمهور به استان، معاونین رئیس‌جمهور نیز سفرهایی به استان داشته‌اند که طی دو روز آینده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و معاون رئیس‌جمهور مهمان خراسان شمالی خواهد بود.

وی همچنین سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی را خاطرنشان کرد و افزود:  این خبرنگار شهید حتی در ۱۷ مردادماه، در حال انجام‌وظیفه خود بود در هنگام خبررسانی به شهادت رسید.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی خبرنگاران را بال‌های روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: مردم در تعیین عالی‌ترین مسؤولین کشور دخیل هستند و باید با کمک رسانه‌ها دیوارهای شیشه‌ای در انجام خدمات ایجاد کرد.

وی ارتقای آگاهی‌های مردم از درون دستگاه‌ها را عاملی برای کاهش فساد در مجموعه‌های اداری عنوان کرد و ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران دردسر نیستند بلکه نماینده بخشی از سلایق و گروه‌های مردم هستند.

قلی زاده در انتها با توصیه نسبت به مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص تجلیل از خدمات خبرنگاران گفت: وضعیت فعلی رسانه‌های استان در رتبه آخر کشور قرار دارد و این موضوع ناشی از کم‌کاری‌های گذشته بوده که اکنون باید در جهت پیشرفت این موضوع اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام/