تولیدی » دامون رشیدزاده » فوتبال و فوتسال » گزارش » ورزشی
کد خبر : 717770
یکشنبه - 29 اردیبهشت 1398 - 17:17

مصونیت های نانوشته

برخی از هواداران در فوتبال ایران اعتقاد دارند برخی از بازیکنان تیمی تححت هیچ شرایطی محروم نمی شوند و به همین دلیل اجازه دارند هر کاری که می خواهند در زمین فوتبال انجام دهند.

مصونیت های نانوشته

به گزارش پایگاه خبری ربیع، برخی از هواداران در فوتبال ایران اعتقاد دارند برخی از بازیکنان تیمی تححت هیچ شرایطی محروم نمی شوند و به همین دلیل اجازه دارند هر کاری که می خواهند در زمین فوتبال انجام دهند. این موارد تنها مختص به یک تیم خاص نیست و هواداران قرمز مثال از عدم محرومیت گادوین منشا بعد از درگیری با هوادار فولاد می زنند و استقلالی ها نیز معتقدند شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند هر چه اعتراض می کنند مجازات نمی شوند.

بسیاری معتقدند هواداران تراکتورسازی باید چند جلسه محروم می شدند و پرسپولیسی ها بر آنند که در جریان سفر این تیم به اهواز دیگر چه اتفاقاتی باید رخ دهد تا هواداران مجازات شوند؟ این نگرش فارغ از رنگ ها، در بین تمامی هواداران فوتبال در ایران وجود دارد.

واقعیت این است که تصمیم های عجولانه کمیته های مربوطه، عامل مهمی در به وجود آوردن این ابهام بوده است. اخراج وریا غفوری به دلیل اعتراض به داور و عدم تکرار آن در مورد بازیکن تیم دیگر، تنها یک راه حل مشخص دارد؛ ابلاغ دستور العملی ابتدا به داوران، بعد به ناظران و در نهایت به تصمیم گیرندگان مبنی بر استفاده از یک قانون در مورد همه تیم ها. در صورت استفاده از فاکتور عدالت هنگام صدور رای، بدبینی به حد زیادی کاهش خواهد یافت و احتمالا دیگر شاهد مصونیت های عجیب برخی بازیکنان و یا تیم ها و هوادارانشان نخواهیم بود.