استانها » البرز
کد خبر : 539681
جمعه - 2 آذر 1397 - 17:44
امام جمعه کرج:

مصمم به جلوگیری از فساد هستیم/ البرز مدیران باانگیزه و جهادی می خواهد

امام جمعه کرج گفت: مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم و تا وقتی هستم این کار را ادامه خواهم داد.

مصمم به جلوگیری از فساد هستیم/ البرز مدیران باانگیزه و جهادی می خواهد

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به قابلیت‌های بالای این استان، اظهار داشت: این قابلیت‌ها می‌تواند برای دیگر استان‌ها الگو باشد.

 وی با انتقاد از پاره ای سیاسی بازی ها در استان، خطاب به مسئولان، گفت: بازی‌های سیاسی را رها کنید، استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی، باانگیزه و جهادی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: هفته گذشته نیز تذکر داده‌ام، آقایانی که می‌روند وزرا و مسئولان را ملاقات می‌کنند تا متخلفان را نجات دهند دست از کارشان بردارند و بگذارند دستگاه‌ها کار خودشان را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم که جلوی فساد گرفته شود و این مسئله را دنبال می‌کنیم و این کار را ادامه خواهیم داد.
آیت‌الله حسینی همدانی خطاب به مسئولان شهری، اظهار داشت: به وضع شهر برسید، برای شهر کارکنید، شهردار جدید انتخاب‌شده است، امیدواریم با کمک شورای شهر و مردم مشکلات شهر کم شود.
وی ادامه داد: وضعیت بصری شهر را احیا کنید، استان البرز به‌ویژه کرج شاهراه مواصلاتی بسیاری از استان‌های کشور است، خوب نیست شهر را بی‌قواره و بی‌نظم ببینید.
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه ورودی شهر باید گیرا و چشمگیر باشد، زیرا ورودی شهر مشخص نیست، گفت: اگر مردم حواسشان نباشد عبور می‌کنند و می‌روند بدون اینکه متوجه شوند اینجا کرج است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان برخی معابر شهری، گفت: وضعیت پل‌ها و بنرها خیلی نابسامان است و این مسئله نشان‌دهنده آن است که مسئولان سرگرم مسائل دیگری هستند و به فکر مردم نیستند.
انتهای پیام/و