تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 203324
چهارشنبه - 20 دی 1396 - 08:31

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان با نگاه ملی تکمیل شود

  به گزارش پایگاه خبری ربیع، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مسئولان اجرایی پروژه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان با بیان اینکه این پروژه باید با نگاهی ملی تکمیل شود، اظهار داشت: این پروژه باید متناسب با معماری ایرانی اسلامی شهر اصفهان به صورتی زیبا تکمیل و به بهره برداری کامل برسد. وی با اشاره […]

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان با نگاه ملی تکمیل شود

وی با اشاره به اهمیت کیفی بودن اجرای پروژه مصلی امام خمینی (ره) اصفهان افزود: تکمیل این پروژه باید به گونه‌ای باشد که آیندگان به ساخت این مصلی ایراد نگیرند و به صورت اصولی و متناسب با نیازهای امروز و آینده تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: باید نظرات مختلف مهندسان و صاحب‌نظران طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ، دریافت شود و با تدبیر و دور اندیشی لازم با مدیریت هزینه‌ها، تکمیل مصلی امام خمینی(ره) اصفهان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کاشت درختان، فضای اطراف مصلی را زیبا می‌کند، گفت: با توجه به کمبود آب، کاشت چمن در فضای سبز مصلی، کار اشتباهی است چرا که مصرف آب را بالا برده و چمن فضا را تمیز نمی‌کند، همچنین طراحی جاکفشی مناسب برای مصلی باید به گونه‌ای باشد که هر هفته نیاز به توزیع پلاستیک در میان نمازگزاران نباشد.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری