تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 147017
چهارشنبه - 10 آبان 1396 - 13:12

مشخصات گوشی هوشمند گیمینگ ریزر فاش شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت ریزر، شرکت موردعلاقه گیمرها بالاخره اولین گوشی هوشمندش را امروز معرفی می‌کند. اطلاعاتی از این دستگاه منتشر شده بود و در هفته‌های گذشته هم اطلاعات مهمی در رابطه با اولین اسمارت‌فون شرکت ریزر ارایه شد. براساس اطلاعات منتشر شده در تصویر، گوشی هوشمند گیمینگ ریزر صفحه‌نمایش ۵.۷۲ اینچی دارد و با […]

مشخصات گوشی هوشمند گیمینگ ریزر فاش شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت ریزر، شرکت موردعلاقه گیمرها بالاخره اولین گوشی هوشمندش را امروز معرفی می‌کند. اطلاعاتی از این دستگاه منتشر شده بود و در هفته‌های گذشته هم اطلاعات مهمی در رابطه با اولین اسمارت‌فون شرکت ریزر ارایه شد.

براساس اطلاعات منتشر شده در تصویر، گوشی هوشمند گیمینگ ریزر صفحه‌نمایش ۵.۷۲ اینچی دارد و با رم ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این محصول دوربین دوگانه داشته که دارای سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است و دریچه دیافراگمی برابر با ۱.۷۵ و ۲.۶ دارند. دو لنز زوم و واید بر روی آن قرار دارد.

گوشی هوشمند گیمینگ ریزر با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به بازار عرضه می‌شود، هم‌چنین از صدای دالبی ATMOS و محدوده رنگ وسیع WCG پشتیبانی می‌کند.

قبل‌تر اطلاعاتی از این دستگاه در لیست بنچمارک منتشر شده بود که به مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی اشاره داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت اسمارت‌فون ریزر منتشر نشده است.