اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 942896
یکشنبه - 4 اسفند 1398 - 14:18

مشاور شهردار در امور ایثارگران معرفی شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مشاور شهردار در امور ایثارگران از میان خودشان انتخاب شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

مشاور شهردار در امور ایثارگران معرفی شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از فوت مرحوم طالبی که مشاور شهردار در امور ایثارگران بود، این جایگاه خالی مانده که باعث گله‌مندی ایثارگران شهر شده است.

وی افزود: لازم است مشاوری از جامعه ایثارگران انتخاب شده و در انتصاب ایثارگران در بخش‌های مختلف شهرداری اهتمام بیشتری انجام شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پرداخت عیدی متعارف کارکنان شهرداری در بهمن‌ماه هرسال تصریح کرد: عیدی برخی کارکنان هنوز پرداخت نشده در حالی که چشم امید آن‌ها به عیدی و پاداش آخر سال است.

وی با تاکید بر اینکه گرفتاری در قیمت‌های بالای آخر سال برای خرید نباید اثر منفی بر روحیه کارکنان شهرداری داشته باشد، خاطرنشان کرد: شاید پرداخت چند روز زودتر یا دیرتر پرداخت عیدی‌ها برای شهرداری تفاوتی نداشته باشد اما برای کارکنان اهمیت بالایی دارد.

زندآور خاطرنشان کرد: حقوق اسفندماه کارکنان شهرداری که در ۲۰ آن ماه باید پرداخت شود در سال ۹۶ به عصر روز ۲۸ اسفند موکول شد و دلیل آن را دوره گذار مدیریتی نامیدند اما اکنون با توجه به وضعیت پایدار شهرداری چنین بهانه‌هایی قابل توجیه نیست و معاون مالی و اقتصادی شهردار باید نسبت به پرداخت بموقع آن اهمیت ویژه بدهد.