استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 953508
دوشنبه - 22 اردیبهشت 1399 - 01:37

مشارکت کارکنان شرکت گاز مازندران در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

کارکنان شرکت گاز استان مازندران با مشارکت در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه نسبت به تهیه حدود ۱۰۰ بسته مواد غذایی برای نیازمندان اقدام نمودند.

مشارکت کارکنان شرکت گاز مازندران در رزمایش همدلی و کمک مومنانه

به گزارش پایگاه خبری ربیع “جعفر احمدپور با اشاره به مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز استان، اظهارداشت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در میان آنها انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه کمک و همدلی ریشه در معنویت و خداباوری دارد، افزود: کارکنان این شرکت در این رزمایش بابرکت و خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده تا در راستای کمک و مساعدت به نیازمندان که بدلیل شیوع ویروس کرونا، خانواده‌های آنها در معرض آسیب قرار گرفته ‌است، اقدام شایسته انجام دهد.
احمدپور اظهار داشت: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدا… نه تنها کارکنان این شرکت، بلکه همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.
وی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه دانست و گفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر و تقویت روحیه ایثار و همدلی در جامعه اسلامی باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران خاطرنشان کرد: موج خدمت و مردم‌یاری با شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال می‌شود و امید است که شاهد حضور حداکثری برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.
وی تصریح داشت: با استقبال خوب کارکنان شرکت گاز استان در این رزمایش ، خوشبختانه تاکنون حدود ۱۰۰ بسته مواد غذایی هر کدام به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان تهیه گردید که قرار است با مشارکت سپاه کربلا مازندران به دست نیازمندان برسد.
وی افزود : با توجه به استقبال گسترده کارکنان از این طرح ، در تلاشیم که مقدمات اهداء مرحله دوم این کمک ها را فراهم نماییم.