استانها » البرز
کد خبر : 691038
چهارشنبه - 28 فروردین 1398 - 17:36

مشارکت ائمه جمعه البرز در طرح «هر مسجد یک خانه» برای سیل زدگان

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه البرز، طرح « هر مسجد یک خانه» برای سیل زدگان را به عنوان یکی از طرح های مهم و با اهمیت خواند و گفت: ائمه جمعه البرز در مصلی های نماز جمعه در خصوص طرح هر مسجد یک خانه صحبت می کنند.

مشارکت ائمه جمعه البرز در طرح «هر مسجد یک خانه» برای سیل زدگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی، رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه البرز در خصوص اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» برای سیل زدگان، گفت: ائمه جمعه البرز در مصلی های نماز جمعه در خصوص طرح هر مسجد یک خانه مشارکت می کنند.

 رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه البرز، افزود: کمک های بسیاری در سطح کشور با هدف امدادرسانی به سیل زدگان انجام شده است که نقش مساجد نسبت به دیگر نهادها و سازمان ها، برای امدادرسانی بسیار ویژه است.

بنی احمدی با اشاره به خسارت های بسیار سیل به روستائیان در مناطق سیل زده، مطرح کرد: اهتمام اهالی هر محل به منظور امدادرسانی با محوریت مسجد می تواند در التیام بخشی از آسیب های سیل زدگان اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: جمع آوری کمک های نقدی در مساجد و مصلی های نماز جمعه سطح استان البرز با محوریت ائمه جمعه و جماعات استان با هدف ساخت یک منزل برای یک خانواده سیل زده در قالب طرح هر مسجد یک خانه به واقع گامی در جهت نوع دوستی و همبستگی جهادی است.

انتهای پیام/م/۱۱۰۱/س/۱