استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 909348
سه شنبه - 3 دی 1398 - 14:39

مسوولان بر مبنای فرهنگ اسلامی گام بردارند

نماینده ولی فقیه ، امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: پیامبران برای به زیستن انسانها بر مبنای فرهنگ اسلامی مبعوث شدند و مسوولان نظام اسلامی نیز باید در همین مسیر گام بردارند.

مسوولان بر مبنای فرهنگ اسلامی گام بردارند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حضرت آیت الله سعیدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و معاونان و روسای مناطق بنیاد و تعدادی از فرزندان شهدای شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد: انسان همواره با دو دعوت روبرو است دعوتی که بر مبنای فطرت بشر و عقل و با هدایت پیامبر به امر الهی همراه است که در قرار دادن انسان در مسیر سعادت است و دعوت شیطان و هوای نفس که مایه سقوط انسان است.
وی با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض آزمایش است ، تاکید کرد: مدیران جامعه اسلامی مسوولیت سنگینی بر دوش دارند که باید هم در رابطه به ارایه خدمت مطلوب به جامعه و هم برخورد با زیر دستان جانب انصاف را رعایت کنند و از مشاوران امین و آگاه بهره مند گردند.
وی بیان داشت: باید همواره با زدودن غبارها و غوغاها تلاش کنیم تا بدانیم در برخورد با مسایل کدام دعوت حق است و بدور از هوای نفس گوش جان را به دعوت حق بسپاریم.
مدیران باید در قضاوت از افراد دقت داشته باشندو از تخریب مدیران قبلی و وعده دادن ها بپرهیزند، این تلف نمودن فرصت ها است بلکه باید تلاش شود مجموعه را در خدمت بگیرند تا از شرایط موجود به شرایط مطلوب تر حرکت کنند .
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه و ریاست عالی بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: خرسندم که سالهای آخر خدمت را در جوار کریمه اهل بیت (ع) در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قم هستم در بین کسانی که سالهای دوران دفاع مقدس را نیز با ایشان همرزم بودم .
حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در این جلسه که با حضور دکتر پهلوانی مدیرکل جدیدبهزیستی و فرزند شهید حضور داشت ،افزود: امروز شاهدیم فرزندان شهدا مایه برکت و مباهات هستند، خدمت شما که خود فرزند برومند شهید و از جامعه بزرگ ایثارگران هستید، رسیدیم تا از رهنمودها و تذکرات تان در مسیر خدمت هر چه مطلوب تر استفاده کنیم .
وی اظهارداشت: مجموعه بنیاد شهید در استان قم مجموعه ای منسجم و با حضور نیروهای با تجربه است که می توان با هدف گذاری صحیح در مسیر خدمت گام برداشت.