استانها » البرز
کد خبر : 558040
پنجشنبه - 15 آذر 1397 - 04:41
مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرزخبر داد

مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرزگفت: مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج را امروز راهی بیمارستان کرد.

مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز یک دبیرستان‌ دخترانه در کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهرداد بابایی  اظهار داشت: ۱۵ نفر از دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های دخترانه کرج طی امروز راهی بیمارستان شدند که به نظر میرسد این موضوع به دلیل مسومیت بر اثرگاز مونواکسید باشد.
وی افزود: در پی اعلام این بیمارستان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل یادشده اعزام شد که البته به مرور زمان و گذشت ساعات تعداد مراجعین افزایش یافت و در ادامه با اعزام سایر خودروهای اورژانس به محل حادثه دیگر نیز همراه بودیم.
به گفته مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز این مدرسه در محدوده بلوار هفت‌تیر و چهارراه کارخانه‌قند بوده است و تمامی بیمارانی خانم‌هایی در سنین ۱۶الی۱۷ ساله بوده‌اند.
بابایی با اشاره به اینکه این مسمومین به بیمارستان شهید رجایی و مجتمع درمانی امام علی (ع) منتقل شدند، اظهار کرد: تعدادی از این افراد در همان ساعات ابتدایی درمان و ترخیص شدند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه این دبیرستان مجهز به سیستم گرمایشی مرکزی است، خاطر نشان کرد: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

پیش تر تعداد مسموم شدگان ۳۰ نفر اعلام شد که ۱۵ نفر توسط اورژانس و مابقی توسط خانواده ها به مراکز درمانی انتقال یافتند.
انتهای پیام/و