به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهدیه سادات نقیبی کارگردان مستند «نازنین فاطمه»  با اعلام اینکه مستند زندگی و مجاهدت شهید «مهدی عسگری» از شهدای مدافع حرم استان البرز به مناسبت سالگرد این شهید بزرگوار  روز پنجشنبه به روی آنتن می رود، اظهار داشت: این مستند روز پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه استانی البرز پخش می شود و در روزهای بعد نیز از شبکه افق سیما هم پخش خواهد شد.

وی افزود: اوایل سال ۹۶ که تولید این اثر شروع شد، «از قلب من تا دمشق» نام داشت. در ابتدا اثر ۲۵ دقیقه بود و یک مستند مصاحبه‌محور که بیشتر حالت تحقیق و پژوهش داشت تولید شد. در قالب این اثر ما با همه اعضای خانواده و بسیاری از دوستان و همرزمان شهید در سوریه مصاحبه کردیم و هر کدام به بخشی از شخصیت و زندگی شهید پرداختند اما واقعا این کار، کار دل من نبود و تدوین ضعیفی داشت. این بود که من از مسؤولان سپاه درخواست کردم فرصت یک تدوین دیگر از اثر را به من بدهند تا بتوانم تغییراتی در اثر ایجاد کنم که خوشبختانه موافقت شد.

این مستندساز تصریح کرد: در اثر جدید، کلیت ساختار کار را تغییر دادم و اثر جدید که ۱۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه است، یک مستند احساسی با محوریت دختر شهید است و از زاویه دید این کودک به ماجرا نگاه شده است و به همین دلیل اسم اثر هم به «نازنین فاطمه» تغییر کرد.

نقیبی گفت: خوشبختانه موارد معدودی که اثر برای کارشناسان و منتقدین پخش شده، بازخورد خوبی داشته و امیدوارم در نهایت با پخش اثر همین نتیجه در ابعاد گسترده هم به دست بیاید.

انتهای پیام/م/ب/۱/ح